اخبار فناوری

سری Mi 13 شیائومی با MIUI 14 و Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می شود

امروزه شیائومی یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید موبایل نه تنها در چین بلکه در سراسر جهان است. نسل بعدی گوشی های شیائومی این روزها موضوع شایعات مختلفی است و گمانه زنی های زیادی درباره آن ها رد و بدل می شود. طبق اطلاعات دریافتی به نظر می رسد تمامی اعضای سری Mi 13 شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 و اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شوند. مایفون مگ بیا

سری Mi 13 شیائومی با MIUI 14 و Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می شود

شیائومی Mi 13 اولین گوشی هوشمند جهان با اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. این نه تنها فرصتی برای فروش بیشتر این گوشی هوشمند است، بلکه مسئولیت بزرگی نیز محسوب می شود. منظور ما این است که مجموعه دستگاه های بعدی این شرکت باید عملکرد خوبی داشته باشد و تمام مزایای تراشه موبایل جدید کوالکام را نشان دهد. از این نظر، بسیار مهم است که یک دستگاه به خوبی کار کند، که شیائومی آن را به خوبی انجام خواهد داد.

سری Mi 13 شیائومی

اخیراً فاش‌کننده‌ای در Weibo مشخصات کلیدی چند بخش مهم دستگاه‌های آینده شیائومی، یعنی نرم‌افزار و رابط کاربری، سخت‌افزار و تراشه و سنسورهای دوربین ثانویه را فاش کرد. به نظر می رسد این شرکت همچنان جایگاه خود را در بازار گوشی های پریمیوم حفظ خواهد کرد.

مشخصات شیائومی Mi 13
کل سری Mi 13 شیائومی به صورت استاندارد با تراشه پرچمدار نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 8 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز عرضه می شود. همچنین تمامی مدل های این سری از رابط کاربری MIUI 14 بهره می برند که پیش از این متوجه شدیم که خط تولید این دستگاه شامل سه مدل خواهد بود که شامل نسخه معمولی، نسخه پرو و ​​نسخه اولترا خواهد بود. اما نسخه پرو احتمالا در ماه های آینده معرفی نخواهد شد. نسخه پرو با سنسور دوربین اصلی سونی IMX989 عرضه خواهد شد. این سنسور اولین بار با شیائومی Mi 12S Ultra که پرچمدار سابق این شرکت بود، عرضه شد. این بهترین حسگر عکس در بازار گوشی های هوشمند است.

سری Mi 13 شیائومی

به گزارش خبرگزاری GizChina، منطقه حساس به نور IMX989 حدود 172٪ بزرگتر است و ظرفیت حساسیت به نور آن نیز 76٪ افزایش یافته است. در عین حال دوربین های مجهز به این سنسور 32.5 درصد سریعتر و 11 درصد سریعتر از قبل کار خواهند کرد. این دوربین می‌تواند ویدیوی صحنه شب 4K HDR را در سطح تراشه ضبط کند. علاوه بر این، دوربین اصلی گوشی از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) پشتیبانی می کند.

از دیگر مشخصات، باید گفت که نسخه استاندارد شیائومی Mi 13 از صفحه نمایش OLED منعطف با ابعاد 6.26 اینچ استفاده می کند، در حالی که Mi 13 Pro از صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی سامسونگ با وضوح 2K و فریم های باریک بهره می برد. حاشیه های نمایشگر تا حد امکان حداقل خواهد بود. ظرفیت باتری هنوز ناشناخته است، اما گفته می شود که از شارژ فوق سریع از 67 وات تا 120 وات پشتیبانی می کند. اگر همه چیز طبق انتظار پیش برود، در روزهای آینده شاهد این گوشی های هوشمند خواهیم بود. نظر کاربران مایفون مگ در مورد عرضه سری Mi 13 شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 و Snapdragon 8 Gen 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا