اخبار فناوری

سری 13 شیائومی در اوایل ماه فوریه در سراسر جهان رونمایی خواهد شد

ساخت UI جدید MIUI 14 در سرورهای شیائومی به عرضه جهانی سری 13 شیائومی در این ماه اشاره دارد. پیش بینی می شود این گوشی های پرچمدار با رابط کاربری MIUI 14 به صورت جهانی معرفی شوند. مایفون مگ برای اطلاع از جزئیات بیشتر این گزارش با ما همراه باشید.

سری 13 شیائومی در اوایل فوریه عرضه خواهد شد

به نظر می رسد شیائومی چیزهای هیجان انگیزی برای کاربران خود در آینده دارد! نسخه های جدید MIUI 14 اخیرا فاش شده است و نشان دهنده یک دستگاه جدید است. این گوشی هوشمند جدید نسخه جهانی شیائومی 13 خواهد بود. سری 13 شیائومی تا پایان ماه جاری (تا اوایل بهمن ماه) به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

شیائومی 13 پرو

یکی از ویژگی های اصلی پرچمداران جدید شیائومی داشتن رابط کاربری MIUI 14 است که ادعا می شود این رابط کاربری نسبت به نسل قبل پیشرفت ها و پیشرفت های زیادی داشته است. MIUI 14 نیز دارای ویژگی های جدیدی است. در این نسخه از رابط کاربری شیائومی، آیکون های فوق العاده، ویجت های جدید و ویژگی های امنیتی پیشرفته تری در اختیار کاربران قرار گرفته است. سری 13 شیائومی نیز مشخصات سخت افزاری جذابی دارد. این گوشی های هوشمند به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده اند و از دوربین های باکیفیت برای عکاسی استفاده می کنند.

هم نسخه استاندارد و هم نسخه پرو دارای تراشه پرچمدار کوالکام هستند. این تراشه بهترین عملکرد و همچنین بهترین عمر باتری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. البته ظرفیت باتری شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13 با یکدیگر متفاوت است. نسخه استاندارد دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. اگر نسخه پرو مجهز به باتری قدرتمندتر 4820 میلی آمپر ساعتی است. وب سایت شیائومی او در گزارش خود اشاره می کند که شیائومی 13 و 13 پرو به لطف تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 از استقلال بسیار خوبی برخوردار هستند.

MIUI 14 منتشر شد

نسخه پایه هر دو دستگاه دارای 8 گیگابایت رم است که برای انجام بازی ها و چند وظیفه ای کافی است. این مقدار حافظه رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی قرار خواهد گرفت. ادعا می شود که سری 13 شیائومی تا پایان ژانویه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. زیرا این دستگاه ها قبلا در پایگاه داده IMEI دیده شده اند.

شیائومی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 با بهینه سازی های فراوان به صورت رسمی معرفی شد + گوشی های سازگار

نسخه های جدید MIUI 14 (احتمالا در سری Xiaomi 13) قرار خواهد گرفت. این اطلاعات نشان می دهد که این گوشی های هوشمند تا پایان ماه جاری یا هفته اول ماه آینده عرضه خواهند شد. این سری از پرچمداران شیائومی دارای سخت افزار قدرتمندی هستند. و برای کاربرانی که به دنبال کیفیت بالا با قیمت مناسب هستند مناسب است.

نظر شما در مورد سری Xiaomi 13 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا