اخبار فناوری

سری 11T شیائومی تحت سری Redmi K40S از نوامبر تا دسامبر وارد چین می شود!

شیائومی تا کنون سال شلوغ و هیجان انگیزی را پشت سر گذاشته است. زیر مجموعه های آن نیز وضعیت مشابهی را تجربه کرده اند. اما به نظر می رسد شیائومی می خواهد گوشی های جدید خود را با نام دیگری در چین عرضه کند. حالا ظاهراً شیائومی قصد دارد نام سری 11T شیائومی را برای این بازار تغییر نام دهد!

سری 11T شیائومی به زودی به عنوان سری Redmi K40S برای بازار چین در دسترس خواهد بود

سری t شیائومی آنها حدود دو هفته پیش رونمایی شدند. این دو دستگاه اولین گوشی های شیائومی هستند که بدون پیش شماره Mi در سطح جهانی عرضه می شوند.

ارائه رسمی Xiaomi 11T Pro و Xiaomi 11T: ترکیبی از رگرسیون و پیشرفت!

مطابق با گیزموچین، شیائومی به تازگی از گوشی های رده بالای خود رونمایی کرده است. به همین ترتیب ، به نظر می رسد که چینی ها قصد دارند گوشی های جدید خود را تحت یکی از زیر مجموعه های خود در بازار کشور مبدا خود عرضه کنند! گفته می شود که این گوشی ها بخشی از سری Redmi K40S در چین هستند.

با توجه به اینکه Xiaomi Mi 10T سال گذشته به بازار جهانی معرفی شد و سپس با نام Redmi K30S به دست مشتریان چینی رسید ، از این خبر تعجب نمی کنیم. بنابراین ، شایعاتی مبنی بر تغییر نام تجاری سری 11T شیائومی تحت سری Redmi K در چین وجود داشت. گفته می شود Redmi K40S برای تأیید به TENAA در چین ارسال شده است. اما این مجموعه از یک عضو واحد تشکیل نشده است. سه نفر از اعضای این خانواده سرعت شارژ متفاوتی دارند. این سرعت شارژ 1 ، 60 و 3 وات است.

از آنجا که گوشی های سری TT شیائومی دارای شارژرهای 60 و 4 وات هستند ، می توان فرض کرد که دستگاه سوم با شارژر 4 وات یک دستگاه جدید کاملاً متفاوت خواهد بود. شاید این دستگاه که بعداً Xiaomi 11T Lite 5G نامیده شد ، در بازار جهانی به دست مشتریان شیائومی برسد! گزارشات جدید نشان می دهد که یکی از اعضای سری Redmi K40S دارای تراشه Snapdragon 870 است.اما Xiaomi TT و TT Pro به ترتیب مجهز به تراشه Dimensity 1200 و Snapdragon 888 Plus هستند.

بنابراین ، ممکن است شیائومی Xiaomi TT را با تراشه های مختلف در بازار چین عرضه کند. یا در عوض ، Xiaomi 11T Lite 5G مجهز به این تراشه خواهد بود. منبعی که به جین درباره راه اندازی این سری تحت سری Redmi K40S گفت ، می گوید شیائومی می خواهد گوشی های جدید خود را در جشنواره Double Eleven در چین عرضه کند. بنابراین ، باید در حدود نوامبر یا دسامبر سال جاری منتظر این دستگاه ها باشیم.

نظر شما در مورد اتفاقاتی که برای سری 11T شیائومی می افتد چیست؟ آیا این را به عنوان یک چیز مثبت می بینید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا