اخبار فناوری

سری گلکسی اس 22

رونمایی از سری گلکسی اس 22 در سال 2022

درز خبری گسترده ای از رونمایی دوربین گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 الترا ارائه شده است

هرچه به پایان سال 2021 نزدیکتر می شویم، اطلاعات مستدلی در مورد سری گوشی های هوشمند پرچمدار آتی سامسونگ از جمله گلکسی اس 22 منتشر می شود. شاید این بزرگترین درز خبری تا به امروز باشد که به اشتراک گذاشته شده است و شما می توانید طراحی بخش پشتی هر سه مدل گوشی را مشاهده کنید. به غیراز گلکسی اس 22 الترا، همانطور که به زودی خواهید فهمید دو مدل دیگر تقریباً شبیه هم هستند.

سری گلکسی اس 22

گلکسی اس 22 الترا از یک طرح مربعی تر برخوردار است، درحالی که گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 به نظر می رسد که معمولی تر و با لبه های منحنی باشند

سامسونگ از درز آخرین اخبار خشنود نیست، درحالی که سایت Sammobile گزارش می کند که فقط قسمت پشتی هر سه مدل گوشی قابل مشاهده است، که شامل طرح های متفاوتی همراه با چند دوربین می باشد. گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس با لبه های منحنی معمول، همراه با روکش سیاه و سفید بازارگرمی می کنند، درحالی که گلکسی اس 22 الترا اجازه نمی دهد خاطره گلکسی نوت از ذهن ها محو شود چرا که دارای قاب مربع شکلی می باشد.

باوجود اینکه سامسونگ تولید سری گلکسی نوت را متوقف کرده است، احتمالاً قصد دارد با عرضه ی قریب الوقوع گلکسی اس 22 الترا همان ساختار را در طراحی و نرم افزار ارائه کند. تایید نشده است که آیا اینها دستگاه های ساختگی و یا نمونه های اولیه و یا نمونه های تجاری هستند یا نه، بدان معنا که محصول واقعی می تواند بسیار متفاوت باشد. درهر صورت، سامسونگ می تواند گلکسی اس 22 الترای زیادی را به بازار عرضه کند تا مطمئن شود که مشتریانی که خانواده ی گلکسی نوت را از دست داده اند در این خرید آسایش نهایی را خواهند داشت، اگرچه بعید به نظر می رسد که مدل سطح بالای آن قیمتی رقابتی داشته باشد.

با توجه به اطلاعات قبلی، گلکسی اس 22 الترا همچنین از یک شیار داخلی برای قرار گرفتن قلم اس استفاده کرده است، برخلاف آنچه که شرکت در مورد گلکسی اس 21 الترا انجام داده بود. به هرحال، به لطف فضای اشغال شده توسط لوازم جانبی، به نظر نمی رسد که سامسونگ جای کافی برای افزایش ظرفیت باتری داشته باشد، باتوجه به شایعاتی که ادعا می کنند که گوشی آتی از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعت همانند مدل قبلی اش استفاده می کند.

پیش بینی می شود که سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در فوریه سال آینده (بهمن ماه امسال) به بازار معرفی کند، و مثل همیشه اطلاعات دست اولی را به شما ارائه خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

منبع خبر : Sammobile

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا