اخبار فناوری

سری آیفون 15 پرو حداقل 6 ویژگی انحصاری خواهد داشت

اپل مدتی است که سری آیفون 14 خود را به نمایش گذاشته و عرضه کرده است. در کل استقبال از آیفون های جدید اپل بسیار خوب بوده است، اما نه در همه مدل ها، به نظر می رسد فقط نسخه های پرو مورد توجه کاربران قرار گرفته و نسخه های غیر پرو فروش خوبی ندارند. اکنون به نظر می رسد که سری آیفون 15 پرو حداقل 6 ویژگی انحصاری دارد که در نسخه های معمولی وجود ندارد. با مایفون مگ بیا

سری آیفون 15 پرو حداقل 6 ویژگی انحصاری خواهد داشت

به نظر می رسد هر زمان که سری جدید آیفون های اپل معرفی شوند، تفاوت بین مدل های حرفه ای و غیر حرفه ای بیشتر و بیشتر می شود. همانطور که می دانید، مدل های بعدی آیفون، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس، احتمالا عملکرد جزیره هوشمند را خواهند داشت. علاوه بر این، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس (یا اولترا) دارای ویژگی های انحصاری و ممتازی خواهند بود تا ظاهر بهتری داشته باشند و بر تفاوت آنها با نسخه های معمولی تأکید کنند.

اما مشخصات منحصر به فرد سری آیفون 15 پرو چیست؟ MacRumors اخیرا گزارش داده است که آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس ممکن است دارای شش ویژگی انحصاری باشند:

1. تراشه A17 Bionic را داشته باشید
به گفته Nikkei Asia، مدل‌های آیفون 15 پرو از تراشه A17 Bionic استفاده می‌کنند که بر اساس فرآیند تولید 3 نانومتری نسل دوم TSMC است. بنابراین عملکرد و مصرف برق را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشند. سال گذشته تنها مدل های پرو به آخرین نسخه تراشه اپل مجهز شدند.

2. قاب تیتانیومی
مانند Apple Watch Ultra، بدنه مدل‌های iPhone 15 Pro به جای فولاد ضد زنگ از جنس تیتانیوم خواهد بود. این اطلاعات توسط جف پو منتشر شده است.

3. پورت USB-C سریعتر
همانطور که مینگ-چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل اشاره کرد، مدل های آیفون 15 پرو دارای یک درگاه USB-C هستند که حداقل از USB 3.2 یا Thunderbolt 3 پشتیبانی می کند. این پورت سرعت انتقال داده را بسیار بیشتر از قبل افزایش می دهد. پورت USB-C در مدل‌های استاندارد آیفون 15 به USB 2.0 محدود می‌شود که کندتر است.

سری آیفون 15 پرو

4. حافظه رم بزرگتر و سریعتر
به گفته شرکت تحقیقاتی TrendForce، سری آیفون 15 پرو حداقل با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد که نسبت به نسل قبلی افزایش قابل توجهی داشته است. در همین حال، ساخت‌های معمولی همچنان از 6 گیگابایت رم استفاده می‌کنند. بنابراین در مقایسه با مدل های فعلی هیچ شانسی نخواهند داشت. ظرفیت رم اضافی به برنامه هایی مانند سافاری اجازه می دهد تا محتوای بیشتری را در پس زمینه فعال نگه دارند.

5. دکمه های غیر فیزیکی (دکمه های حالت جامد)
مطابق با GizChinaمینگ چی کو همچنین ادعا کرد که مدل‌های آیفون 15 پرو دارای دکمه‌های غیر فیزیکی پاور و تنظیم صدا هستند. این دکمه ها با دو موتور Taptic اضافی ارائه می شوند که بازخورد لمسی را برای شبیه سازی فشار دادن یک دکمه بدون حرکت دادن آن ارائه می دهند. این دکمه ها شباهت هایی به دکمه هوم در جدیدترین آیفون SE یا مک بوک تاچ جدید دارند.

6. زوم اپتیکال
مینگ چی کو گفت سری آیفون 15 پرو دارای لنز تله فوتو پریسکوپی است. این لنز به دستگاه اجازه می دهد تا از زوم اپتیکال حداقل 6 برابری در مقایسه با زوم 3 برابری مدل های آیفون 14 پرو پشتیبانی کند. با این حال، مارک گورمن از بلومبرگ گفت که آیفون 15 پرو مکس احتمالاً مانند اپل واچ اولترا به آیفون 15 اولترا تغییر نام خواهد داد. نظر کاربران مایفون مگ در مورد این 6 ویژگی انحصاری سری آیفون 15 پرو اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا