اخبار فناوری

سری آنر 90 می تواند در اواسط بهار 1402 با دوربین بهتری معرفی شود

آنر در آستانه رونمایی از سری پرچمدار خود است جادو 5 در جریان MWC بارسلونا. این شرکت ممکن است به زودی سری Honor 90 را عرضه کند که جایگزین سری Honor 80 خواهد شد. یک منبع آگاه ادعا می کند که آنر سری 90 شاید اواسط بهار 1402 با دوربین بهتری معرفی شود.

آنر سری 90

زمان زیادی از رونمایی از سری Honor 80 در نوامبر 2022 در چین نگذشته است. همچنین این سریال هنوز به صورت جهانی منتشر نشده است. این سری شامل چندین گوشی هوشمند از جمله:

  1. 1- آنر 80
  2. 2- Honor 80 Pro
  3. 3-Honor 80SE
  4. 4- Honor 80 GT
  5. 5- آنر 80 پرو با صفحه نمایش تخت

در حالی که این گوشی ها هنوز مرده اند، طبق گزارش ها، آنر در حال کار بر روی نسل بعدی این سری، سری آنر 90 است.

آنر 90

آنر 90

یک منبع آگاه چینی در Weibo ادعا کرد که سری آنر 90 می تواند در اواسط بهار 1402 در چین عرضه شود. او می گوید این سری از اشتباهات نسخه قبلی خود درس خواهد گرفت و با پیشرفت های کلیدی در بخش عملکرد دوربین همراه خواهد بود.

گفته می شود گوشی های هوشمند Honor 90 دارای تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) هستند تا لرزش را در تجربه مشاهده کاهش دهند. قابلیت‌های پردازش تصویر و ضبط ویدیو نیز می‌تواند افزایش یابد.

علاوه بر این، نسل جدید با دو بلندگو عرضه می شود. منبع گزارش همچنین پوستر راه اندازی سری آنر 90 را به اشتراک گذاشت که دو دایره با اندازه های متفاوت را نشان می دهد که به نظر می رسد از کاسه های قرمز تشکیل شده اند. این ممکن است نشان دهنده طراحی مجدد احتمالی باشد.

همانطور که گفته شد، آنر در طول MWC 2023 از سری Magic 5 به صورت جهانی رونمایی خواهد کرد. باید شاهد سه گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 باشیم: Magic 5 سطح پایه، Magic 5 Pro رده بالا و Magic 5 High-end prestige. . همچنین شایعه شده است که این شرکت بر روی Magic 5 Lite کار می کند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر سری آنر 90 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا