اخبار فناوری

سری آنر 80 همزمان با گوشی تاشو آنر مجیک در برابر 2 دسامبر 1401 معرفی می شود.

افتخار و احترام او اخیراً تأیید کرده است که میزبان رویدادی در 2 دسامبر 1401 خواهد بود. به گفته شرکت، آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو و Magic UI 7.0 در این رویداد رونمایی خواهد شد. امروز تایید شده است که سری گوشی های هوشمند Honor 80 نیز در کنار محصولات فوق عرضه خواهند شد. سری آنر 80 بسیار شبیه به آیفون 14 پرو میان رده است (تا جایی که به سوراخ نمایشگر مرکزی کپسول مربوط می شود).

تاریخ معرفی سری آنر 80

تیزرهای رسمی نشان می دهد که سری آنر 80 صفحه نمایشی با لبه های خمیده خواهد داشت. یک سوراخ نمایش کپسول کوچک در بالای صفحه نمایش وجود دارد. این ناچ صفحه نمایش از بریدگی دوربین سلفی دوگانه شیائومی CV2 کوچکتر است.

طراحی دوربین عقب وارث زبان طراحی سری آنر 70 است.طراحی بقیه قسمت های پشتی شبیه امواج آب است.

آنر 80

آنر 80

گزارش ها حاکی از آن است که این سریال آنر 80 از سه دستگاه تشکیل خواهد شد. قابل درک است که Honor 80 SE این چیپست Dimensity 1080 دارد و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

آنر 80 احتمالاً دارای چیپست اسنپدراگون 778G+ و پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی خواهد بود. آنر 80 پرو دارای تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس است. شاید این گوشی پرچمدار از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

گفته می شود گوشی تاشو Honor Magic Vs دارای چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس است. انتظار می رود این گوشی دارای باتری دو سلولی 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی باشد.

سری Honor 80 و Magic V احتمالاً با Magic UI 7.0 همراه با اندروید 13 عرضه می شوند. گفته می شود ضخامت آن 14.3 میلی متر است و احتمالاً وزن آن کمتر از گوشی تاشو است. Honor Magic V از سال گذشته. بقیه مشخصات Magic Vs ممکن است مشابه نسخه قبلی خود باشد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما سری آنر 80 می تواند یک میان رده لوکس جذاب باشد؟ البته مدل آنر 80 پرو را باید در رده پرچمداران قرار داد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا