اخبار فناوری

سریع ترین سرعت اینترنت 5G در جهان متعلق به آیفون 14 پرو مکس است

اپل با نسل جدید گوشی های آیفون یعنی سری آیفون 14 توانست موفقیت و مسیر خوب سری آیفون 12 و آیفون 11 را تکرار کند هر نسل از اپل محصولات خود را به بهترین سخت افزار موجود مجهز می کند. به همین دلیل، سریع ترین سرعت اینترنت 5G در جهان متعلق به آیفون 14 پرو مکس است. در تداوم با مایفون مگ با

سریع ترین سرعت اینترنت 5G در جهان متعلق به آیفون 14 پرو مکس است

انتخاب گوشی هوشمند به عوامل زیادی بستگی دارد. افراد مختلف در سراسر جهان دلایل خاص خود را برای انتخاب یک گوشی هوشمند خاص دارند. برخی افراد به دنبال یک گوشی خاص هستند زیرا آن برند را دوست دارند، برخی به دنبال بهترین و بهترین مدل ها هستند، برخی به دنبال مشخصات خاصی هستند. وقتی صحبت از مشخصات به میان می‌آید، به خصوص در عصر محصولات 5G، نمی‌توان سرعت اینترنت را هنگام انتخاب گوشی هوشمند دست کم گرفت.

تقریباً همه کاربران اکنون خواهان یک گوشی هوشمند 5G هستند. اما این واقعیت که یک گوشی خاص دارای 5G است، آن را از نظر سرعت اینترنت سریع ترین نمی کند. در حالی که بدون شک 5G یک پیشرفت قابل توجه در سرعت نسبت به 4G است، رقابت بین دستگاه های مجهز به 5G نیز قابل توجه است. بر این اساس، به نظر می رسد که آیفون 14 پرو مکس بالاترین توان عملیاتی شبکه 5G را دارد.

سریعترین سرعت اینترنت 5G جهان

به گفته Ookla، یک شرکت تشخیص شبکه، اگر به دنبال گوشی صرفاً برای سرعت اینترنت هستید، آیفون 14 پرو مکس باید بهترین انتخاب شما باشد. به خصوص برای کسانی که در انگلستان و ایالات متحده زندگی می کنند. موسسه Ookla تست سرعت اینترنت 5G را بر روی تلفن های مختلف در ده ها کشور انجام داده است.

این ده کشور کشورهایی هستند که سریع ترین اتصال و سرعت دانلود را در دستگاه های 5G دارند. در این تست، آیفون 14 پرو مکس در صدر جدول بریتانیا و آمریکا قرار گرفت. نتیجه نهایی نشان می دهد که ایالات متحده با سرعت دانلود 177.21 مگابیت در ثانیه در رتبه بندی قرار دارد، در حالی که بریتانیا با سرعت آپلود 171.24 مگابیت بر ثانیه پس از ایالات متحده در رتبه دوم قرار دارد. هر آنچه در آیفون 14 پرو مکس می بینیم در برادر کوچک آن، آیفون 14 پرو نیز با سرعت دانلود 175.08 مگابیت در ثانیه در ایالات متحده و 171.24 مگابیت در ثانیه در بریتانیا یافت می شود.

سریعترین سرعت اینترنت 5G جهان

به گزارش خبرگزاری GizChina، آیفون 14 پرو مکس و سایر آیفون های قبلی اپل 5 دستگاه برتر بعد از آیفون 14 پرو مکس هستند. جالب اینجاست که 5 گوشی برتر با سریع ترین سرعت دانلود 5G در بریتانیا آیفون ها هستند. آنها به ترتیب شامل آیفون 14 و آیفون 13 پرو مکس، آیفون 14 پرو، آیفون 13 مینی و آیفون 13 پرو هستند. با این حال، تنها دو جایگاه برتر در ایالات متحده توسط اپل اشغال شده است.

در حالی که مدل پرچمدار اپل طبق معمول رتبه اول را به خود اختصاص داد، گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و 8 درصد پس از آیفون اپل قرار گرفت. لازم به ذکر است که اپل و تقریبا تمامی گوشی های پرچمدار اندرویدی از مودم Snapdragon X65 5G برای اتصال 5G استفاده می کنند. با این حال، اپل در حال کار بر روی مودم 5G خود است که احتمالاً تا سال 2024 آماده تولید و استفاده خواهد شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا