اخبار فناوری

سرانجام بسیاری از اشکالات آیفون 13 توسط اپل تأیید شد

وجود اشکالات در آیفون 13 باعث اعتراض برخی از کاربران شده است. چند روز پیش ، اپل فروش سری آیفون 13. را به طور رسمی آغاز کرد. طبق معمول ، صف های طولانی در فروشگاه های اپل در سراسر جهان ، به ویژه در ایالات متحده و چین وجود داشت. البته ، خریداران اولیه ای بودند که آیفون های جدید را با قیمت بالاتری فروختند. علاوه بر این ، برخی از کاربران پس از کار با آیفون 13 متوجه برخی اشکالات شده اند. کاربران شکایت دارند که نمی توانند از Apple Music در iPhone 13 خود استفاده کنند. همچنین شکایاتی در مورد پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات وجود دارد.

اپل سرانجام به بسیاری از اشکالات آیفون 13 پاسخ داد

طبق بیانیه رسمی اپل ، یک اشکال مربوط به پشتیبان گیری و بازیابی و همچنین یک مشکل مربوط به تغییر حالت ماکرو وجود دارد. ابزارها پس از بازیابی اطلاعات در iPhone 13 به حالت پیش فرض برمی گردند. در سایر اشکال مربوط به برنامه Apple Music ، برخی از کاربران ممکن است نتوانند به فهرست موسیقی و تنظیمات برنامه خود دسترسی پیدا کنند. دستگاه هایی که احتمال دارد این مشکل را تجربه کنند شامل سری iPhone 13 / Pro ، iPad 9 آیپد مینی 6

بر اساس این گزارش گیز چیناگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم ، مشکل تغییر حالت ماکرو به گونه ای است که هنگام ورود به این حالت ، iPhone 13 شما آن را ترک نمی کند. همچنین گزارش شده است که سری آیفون 13 قادر به برقراری ارتباط با اپل واچ نیست. خدمات مشتریان اپل به کاربران توصیه می کند تا تلفن های هوشمند خود را برای حل این مشکل تنظیم مجدد کنند. اما این راه حل برای همه کاربران کار نمی کند.

اپل به کاربران توصیه می کند که تلفن های خود را به روز کنند

با این حال ، برخی از کاربران گزارش داده اند که هیچ مشکلی در iPhone 13 جدید خود مشاهده نمی کنند و همه چیز به خوبی کار می کند. این گزاره با توجه به گزارش مسائل بالا کمی عجیب به نظر می رسد. معمولاً پس از عرضه هر آیفون جدید ، ممکن است مشکلات نرم افزاری بزرگ و کوچک ظاهر شود. البته ، اپل این گزارش ها را نادیده نمی گیرد و به طور کلی پس از بررسی ، با انتشار یک به روز رسانی ، در اسرع وقت اشکالات را برطرف می کند.

آیفون های جدید قدرت پردازش متفاوتی دارند

سری آیفون 13 با همه اشکالاتی که دارد ، اما از نظر سخت افزاری ، قدرتمندترین آیفون اپل است. تراشه بیونیک A15 مورد استفاده با لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته شده و دارای 15 میلیارد ترانزیستور است. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که همه گوشی های سری آیفون 13 قدرت پردازشی یکسانی ندارند. آیفون 13 و 13 مینی آنها از GPU چهار هسته ای استفاده می کنند. در حالی که iPhone 13 Pro و Pro Max آنها دارای پردازنده گرافیکی 5 هسته ای هستند. دلیل این اقدام اپل احتمالاً کاهش مصرف باتری دو گوشی کوچکتر است.

اشکال حافظه IOS 15 کاربران آیفون را گرفتار کرده است

از آنجایی که تنها چند روز از عرضه آیفون 13 می گذرد ، نمی توان اپل را مسئول وجود چندین باگ دانست. امیدوارم اپل در اسرع وقت اشکالات را برطرف کند پر شدن حافظه؟؟ سیم کارت پیدا نمی شود و مشکلات مربوط به Apple Music را برطرف کنید و در به روز رسانی جدید دیگر این مشکلات را نخواهیم دید.

با توجه به اشکالات آیفون 13 ، آیا این گوشی هنوز برای شما جذاب است یا به مسابقه اندروید آن می روید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا