اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی S21 FE

دوربین جدید سامسونگ گلکسی S21 FE

سامسونگ گلکسی S21 FE برای ارائه ی یک دوربین اصلی جدید، از لیست محصولات رونمایی می کند.

سامسونگ در نظر دارد که گلکسی S21 FE را در آینده ای نزدیک به بازار عرضه کند.در حالی که مدل قبلی اش یکی از بهترین گوشی های هوشمند در رنج قیمتی داده شده برای خرید بود، این شرکت اطمینان دارد که S21 FE هم مورد حمایت قرار می گیرد. اوایل این هفته، وب سایت TENNA لیستی از جزئیاتی در مورد اندازه و عمر باتری گوشی سامسونگ چینی گلکسی S21 FE فاش کرد. اکنون، برطبق اخرین فهرست، گلکسی S21 FE همچنین دارای یک سنسور دوربین اصلی جدید می باشد.

گوشی گلکسی S21 FE از یک دوربین اصلی کاملاً جدید برخوردار خواهد بود و برطبق لیست در قسمت های دیگر گوشی هیچ تغییری وجود ندارد.

همان طور که پیشتر ذکر شد، فهرست های جدید گلکسی S21 FE افشا کرده که این گوشی دارای یک دوربین اصلی کاملاً جدید می باشد.(سایت MySmartPrice) این فهرست همچنین تصاویری از این گوشی را در معرض نمایش قرار داده که مطابق با اخبار درز شده ی قبلی توسط ایلان بلاس (معروفترین افشا کننده ی دنیای فناوری) می باشد. شما می توانید برای بررسی و تایید جزئیات بیشتر در مورد طراحی این گوشی از تصویر قرار داده شده در زیر استفاده کنید.

گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE دارای یک تنظیمات دوربین سه گانه در پشت گوشی در قالب دوربین اصلی جدید می باشد. بر طبق فهرست، دوربین اصلی به 32 مگاپیکسل افزایش می یابد. گلکسی S20 FE در سال گذشته دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی بود. به هرحال، بقیه ی سنسورها به طور بالقوه تغییری پیدا نکردند و دارای یک لنز التراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 3X می باشد. به غیرازاین، دوربین جلویی یک دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود که یک قدم پایین تر از 32 مگاپیکسل در گوشی گلکسی S20 FE می باشد.

ازنظر عملکرد، TENNA ذکر کرده است که نسخه ی چینی گلکسی S21 FE با رم 8 گیگابایتی ارائه می شود و حافظه اش از 128 گیگابایتی شروع می شود تا 256 گیگابایت. سامسونگ همچنین یک سوکت کارت حافظه اضافه کرده است به طوری که شما می توانید به آسانی حافظه را به صورت دستی گسترش دهید. انتظار می رود که این گوشی مجهز به تراشه ی اسنپدراگون 888 و یک پردازنده ی 2.8 گیگا هرتزی هشت هسته ای شود. همچنین انتظار می رود این گوشی از نظر اندازه کمی کوچکتر با تراکم پیکسل کمتری باشد.

نظر شما در مورد این پرچمدار میان رده چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا