اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 با یک تراشه جدید 4 نانومتری و یک قلم یکپارچه عرضه خواهد شد

شاید برای شایعات Samsung Galaxy Z Fold 5 خیلی زود باشد، اما این دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم و شایعات از اخبار واقعی بیشتر است! اخیراً متوجه شدیم که Samsung Galaxy Z Fold 5 با یک تراشه جدید 4 نانومتری و یک قلم یکپارچه عرضه خواهد شد.

شایعات جدید Galaxy Z Fold 5

به گفته نشریه ویتنامی The Pixel، سامسونگ قرار است گوشی تاشو 2023 خود را با تغییرات قابل توجهی معرفی کند. این دستگاه می‌تواند شامل یک پردازنده کاملاً جدید مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری باشد و حتی دارای یک اسلات داخلی قلم S مانند Galaxy S22 Ultra باشد.

این نشریه با استناد به منابع خود ادعا می کند که نسخه آزمایشی Samsung Galaxy Z Fold 5 دارای پردازنده جدیدی به نام Qualcomm Snapdragon 985 5G است. این تراشه مبتنی بر یک گره فرآیند 4 نانومتری است و این اولین بار است که در مورد این چیپست می شنویم. طبیعتا این محصول هنوز به صورت رسمی توسط کوالکام ارائه نشده است.

سامسونگ

سامسونگ

گزارش پیکسل در تضاد با گزارش قبلی ET News است که نشان می داد Z Fold 5 از نسل دوم اسنپدراگون 8 قدرت می گیرد. با توجه به اینکه دانش ما هنوز بسیار محدود است، قبل از نتیجه گیری به اطلاعات بیشتری نیاز است.

علاوه بر این، گزارش شده است که گوشی هوشمند کمی ضخیم تر (6.5 میلی متر به جای 6.3 میلی متر) و کمی سنگین تر از مدل قبلی خود خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای اسلات S-Pen خواهد بود که احتمالاً دلیل افزایش وزن و ضخامت آن است.

پیش از این مشخص شده بود که Galaxy Z Fold 5 دارای دوربین سه گانه با دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 و دوربین جلو 12 مگاپیکسلی خواهد بود. جزئیات بیشتر در مورد این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست.

مانند هر سال، سامسونگ می تواند در رویداد Galaxy Unpacked تابستان امسال از یک گوشی تاشو جدید رونمایی کند.

آیا منتظر گوشی تاشو جدید سامسونگ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا