اخبار فناوری

سامسونگ مدعی است که محصول تاشو اپل تا سال 2024 عرضه خواهد شد

دو روز پیش بود که ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ اپل را مسخره می کند برای نداشتن دستگاه تاشو با هم در مایفون مگ دیدیم. حال در گزارشی گفته می شود که سامسونگ مدعی است محصول تاشو اپل تا سال 2024 عرضه خواهد شد.

آیفون تاشو اپل یا آی پد تاشو

امروز نشریه کره ای The Elec گزارش داد که سامسونگ جلسه ای با تامین کنندگان برگزار کرده است. در این جلسه شرکت کره ای اعلام کرد:

تولید صفحه نمایش تاشو با نرخ سالانه 80 درصد رشد خواهد کرد.

علاوه بر این، مدیران سامسونگ گفته اند که انتظار می رود اپل در سال 2024 وارد فضای گوشی های تاشو شود. اما آیا این شرکت کوپرتینویی برای اولین بار یک آی پد تاشو تولید می کند یا یک آیفون تاشو؟

پیش از این، مینگ چی کو گفته بود که توسعه محصول نمایشگر تاشو اپل در ابتدا بر روی دستگاه‌های سایز متوسط ​​با صفحه نمایش بزرگ‌تر متمرکز بود. بعداً به دستگاه‌های صفحه‌نمایش کوچک مانند آیفون گسترش یافت.

با این حال، مطمئنا اپل در این مرحله آیفونی با صفحه نمایش تاشو عرضه نخواهد کرد. شاید به این دلیل که هدف از تلفن همراه تاشو هنوز نامشخص است.

چند ماه پیش، رویترز گزارش داد که سامسونگ در نیمه اول سال 2022 حدود 62 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند تاشو را به خود اختصاص داده است. هواوی با 16 درصد سهم بازار در رتبه دوم و Oppo با 3 درصد سهم بازار در رتبه سوم قرار دارند. بر اساس پیش بینی Counterpoint، سهم سامسونگ در نیمه دوم سال جاری به 80 درصد خواهد رسید.

قلم گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ

جن پارک، تحلیلگر ارشد کانترپوینت، گفت:

تاشوها به تمایز سامسونگ کمک کرده اند… اپل رقیب اصلی سامسونگ در این بازار خواهد بود و ما انتظار داریم یک دستگاه تاشو از اپل در سال 2024 یا 2025 عرضه شود.

اگر پیش‌بینی IDC درست باشد، بیش از 13.5 میلیون گوشی هوشمند تاشو در سال 2022 فروخته خواهد شد.

اگرچه اعداد چشمگیر نیستند، اما همین شرکت تحقیقاتی بازار پیش بینی می کند که سهم بازار گوشی های تاشو تا سال 2026 به 2.8 درصد خواهد رسید. در همین حال، نرخ رشد 38.7 درصد خواهد بود. اگر چنین است، اپل نباید فرصت خود را از دست بدهد.

فکر می کنید اپل چه زمانی وارد دنیای محصولات با صفحه نمایش تاشو شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا