اخبار فناوری

سامسونگ قصد دارد فروش گوشی های هوشمند را 13 درصد کاهش دهد

سامسونگ، بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان، به دلایل متعددی از جمله مشکل زنجیره تامین ناشی از COVID-19 و چشم‌انداز تیره اقتصادی در چندین کشور نتوانست طبق برنامه خود پیش برود و انتظار دارد سال آینده گوشی‌های هوشمند خود را 13 درصد بفروشد. . کاستن.

کاهش فروش گوشی های هوشمند سامسونگ

غول فناوری کره ای از کاهش فروش جهانی گوشی های هوشمند مصون نیست که تقریباً بر هر کسب و کاری تأثیر می گذارد. گزارش جدیدی از روزنامه اقتصادی تایوان (از طریق خانه است) می گوید که این شرکت قصد دارد در سال آینده عرضه گوشی های هوشمند را کاهش دهد.

بر اساس این گزارش، سامسونگ انتظار دارد در سال 2023 فروش گوشی های هوشمند خود را 13 درصد کاهش دهد که تقریباً معادل 30 میلیون دستگاه است. این عمدتا به دلیل کاهش فروش در بازار گوشی های هوشمند است. به همین دلیل، این شرکت قادر به فروش گوشی های هوشمند مطابق انتظار نیست و بازار همچنان تقاضای ضعیف تری را ثبت می کند.

در حالی که سامسونگ توانست سهم بازار خود را از نظر عرضه در سه ماهه سوم امسال نسبت به سه ماهه قبل افزایش دهد، این شرکت در مجموع شاهد کاهش فروش حدود هشت درصدی نسبت به سال قبل بود.

کاهش فروش گوشی های هوشمند سامسونگ

کاهش فروش گوشی های هوشمند سامسونگ

با این حال، این فقط سامسونگ نیست که نسبت به وضعیت بازار روند پایین تری داشته است. برخی از فروشندگان قطعات گوشی های هوشمند، از جمله موراتا مستقر در ژاپن و Yageo، Tongxin Electic و Duntai مستقر در تایوان، از این روند پیروی می کنند.

موراتا، پیشرو در MLCC های غیرفعال (خازن های سرامیکی چند لایه) که ماژول ها و قطعات الکترونیکی را برای آیفون های اپل، گوشی های هوشمند سامسونگ و سایرین تامین می کند، هشدار داد که تقاضای گوشی های هوشمند در چین هیچ نشانه ای از بهبودی نشان نخواهد داد. فروش سال آینده

Tongxin Electric، تامین کننده قطعات حسگر تلفن همراه، همچنین گفت که می تواند بیش از دو تا سه چهارم از فروش محصولات خود را کاهش دهد. این شرکت تخمین می زند که در سه ماهه دوم سال آینده یا پایان سه ماهه سوم، تجارت شرکت دوباره بهبود یابد.

نظر شما در مورد کاهش فروش گوشی های هوشمند سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا