اخبار فناوری

سامسونگ قصد دارد در سال 2023 270 میلیون تلفن همراه بفروشد: تمرکز بر گوشی های تاشو

طبق گزارش جدیدی از کره جنوبی، سامسونگ انتظار دارد در سال جاری حدود 260 میلیون گوشی هوشمند بفروشد. همچنین پیش بینی می کند در سال 2023 حدود 270 میلیون دستگاه بفروشد. فروش دستگاه های این شرکت در سال 2017 با 320 میلیون دستگاه به اوج خود رسید و از آن زمان تاکنون از 300 میلیون دستگاه فراتر نرفته است.

برنامه ریزی فروش سامسونگ

تخمین فروش فعلی سامسونگ 260 میلیون دستگاه در سال 2022 است که حدود 10 میلیون بیشتر از سال گذشته است. این شرکت کره ای همچنان می خواهد همین تعداد را در سال آینده 10 میلیون افزایش دهد. برای انجام این کار، تمرکز زیادی روی دستگاه‌های تاشو دارد. فروش این دستگاه ها بیشتر از حجم خالص فروش می تواند به رشد سودآوری آن کمک کند.

به‌نظر می‌رسد به‌جای پیش‌بینی سودآوری با تلاش برای فروش هر چه بیشتر دستگاه‌های ارزان‌قیمت در سال 2023، با افزایش نسبت محصولات گران‌قیمتی که می‌فروشد، به سمت «دفاع از سود» حرکت می‌کند.

گوشی تاشو

گوشی تاشو

اینجاست که محصولات تاشو بی‌نظیر این شرکت وارد می‌شوند و با نرخ رشد متوسط ​​سالانه 80 درصد تا سال 2024 رشد می‌کنند. سامسونگ قصد دارد 60 میلیون دستگاه از سری S و Z و 210 میلیون دستگاه از دیگر محصولات خود را عرضه کند.

با این حال، و به خصوص در مورد گوشی های تاشو، اگر یک یا چند سازنده چینی گوشی های هوشمند در نهایت تصمیم بگیرند گوشی های تاشو خود را در سطح بین المللی عرضه کنند، برنامه های سامسونگ ممکن است آسیب ببیند. این رقبا به دلیل قیمت‌گذاری اقتصادی‌تر می‌توانند سلطنت سامسونگ را به چالش بکشند و در نتیجه شرکت را مجبور به کاهش حاشیه سود کنند.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که دستگاه‌های سامسونگ گلکسی Z Flip و Fold سال آینده با طراحی بهبود یافته، دوام بهتر و چین‌خوردگی کمتر دیده می‌شوند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما برنامه سامسونگ برای سال آینده محقق خواهد شد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا