اخبار فناوری

سامسونگ رسما مانیتور ViewFinity S9 را با رزولوشن 5K معرفی کرد

اپل و ال جی با ارائه مانیتورهای 5K که برای حرفه ای های خلاق طراحی شده اند، نامی برای خود دست و پا کرده اند. به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگر در جهان، منصفانه نیست که سامسونگ عقب بماند. در همین راستا سامسونگ به تازگی اولین مانیتور 5K خود را با نام ViewFinity S9 به صورت رسمی معرفی کرده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مانیتور Samsung ViewFinity S9

این شرکت با جدیدترین محصول خود در CES 2023 وارد رقابت در بخش مانیتور شد. Samsung ViewFinity 29 متخصصان خلاقی مانند عکاسان و طراحان گرافیک را هدف قرار داده است. این شرکت امروز از مانیتور 5K خود رونمایی کرد و در آینده نزدیک آن را برای خرید در دسترس قرار خواهد داد.

Samsung ViewFinity S9 دارای صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن 5120 در 2880 پیکسل با 99٪ طیف رنگی DCI-P3 برای نمایش جزئیات واقعی است. این پنل دارای روکش مات برای کاهش بازتاب نور و تابش خیره کننده است. با Delta E ≦21، این مانیتور بازتولید رنگ دقیقی را حتی در محیط های بصری پیچیده ارائه می دهد.

همچنین سامسونگ برای دستیابی به روشنایی و رنگ های دقیق نمایشگر، این مانیتور را به موتور کالیبراسیون رنگ داخلی مجهز کرده است. برنامه Smart Calibration سامسونگ به کاربران این امکان را می دهد تا تعادل رنگ RGB، تعادل رنگ سفید و گاما را از طریق گوشی خود تنظیم کنند.

مانیتور Samsung ViewFinity S9

مانیتور Samsung ViewFinity S9

گزینه های اتصال این مانیتور عبارتند از: Thunderbolt 4، USB-C، DisplayPort و HDMI. این دستگاه قابلیت شارژ لپ تاپ های با توان 96 وات را دارد. همچنین یک وب کم 4K SlimFit داخلی با پشتیبانی از کنفرانس ویدئویی بومی برای این مانیتور وجود دارد. Samsung ViewFinity S9 با سیستم عامل تلویزیون تایزن عرضه می شود که تمام برنامه ها و خدمات مورد انتظار شما از پلتفرم تلویزیون سامسونگ را ارائه می دهد.

همه اینها در یک طراحی فوق العاده براق و شیک با یک پوشش فلزی پیچیده شده است که باعث می شود دستگاه به طرز قابل توجهی براق به نظر برسد.

مانیتور سامسونگ باید دیده شود Finity S9 را مشاهده کنید به چه قیمتی فروخته می شود؟ این شرکت تنها تایید کرده است که مانیتور 5K اوایل سال جاری در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا