اخبار فناوری

سامسونگ در سال 2022 به عنوان بهترین کارفرمای جهان معرفی شد

سامسونگ برای سومین سال متوالی عنوان “بهترین کارفرمای جهان” توسط فوربس را به خود اختصاص داده است. این رتبه بندی بر اساس یک نظرسنجی است Forbes Statista بررسی بیش از 150000 کارمند در 800 شرکت در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و سایر کشورها. این نظرسنجی همچنین سامسونگ را با 266673 کارمند در سراسر جهان به عنوان یکی از “بهترین کارفرمایان برای فارغ التحصیلان جدید” معرفی کرده است.

سامسونگ بهترین کارفرمای دنیاست

از شرکت کنندگان در نظرسنجی جدید فوربس خواسته شد تمایل خود را برای توصیه کارفرمایان به خانواده و دوستان ارزیابی کنند. علاوه بر این، از آنها خواسته شد تا شرکت ها را از نظر تأثیر اقتصادی، برابری جنسیتی، مسئولیت پذیری و توسعه استعداد رتبه بندی کنند. در نتیجه کارمندان سامسونگ جزو راضی ترین افراد این شرکت بودند.

یک عامل کلیدی که به اعتبار نظرسنجی کمک می کند این است که شرکت ها مجاز به شرکت در فرآیند نظرسنجی نیستند. آنها قادر به استخدام پاسخ دهندگان نظرسنجی نیستند و ناشناس بودن شرکت کنندگان در نظرسنجی تضمین شده است.

سامسونگ بهترین کارفرمای دنیاست

سامسونگ بهترین کارفرمای دنیاست

فوربس می‌گوید «ترک بزرگ»، پدیده جهانی کنونی که در آن افراد داوطلبانه شغل خود را ترک می‌کنند، پس از شروع آن در اوایل سال 2021، همچنان ادامه دارد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، کارمندان به حقوق بالاتر و مزایای بهتر و همچنین پیشرفت اهمیت می‌دهند.

در این شرایط، گروه سامسونگ با 266673 کارمند در سراسر جهان، رتبه اول را به خود اختصاص داد و بهترین کارفرمای جهان لقب گرفت. این شرکت بالاتر از مایکروسافت، آی‌بی‌ام، آلفابت (شرکت مادر گوگل)، اپل، دلتا ایر لاین، کوستکو عمده‌فروشی، ادوبی، خطوط هوایی جنوب غربی، دل و بسیاری دیگر قرار گرفت. این نظرسنجی همچنین سامسونگ را به عنوان یکی از “بهترین کارفرمایان برای فارغ التحصیلان جدید” معرفی کرده است.

نظر شما در مورد کسب عنوان بهترین کارفرما در میان سایر شرکت های معروف آمریکایی، بریتانیایی و آلمانی به شرکت کره ای سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا