اخبار فناوری

سامسونگ در روز زمین از قاب قابل بازیافت گلکسی اس 21 و بند جدید گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

سامسونگ در روز زمین از لوازم جانبی جدید سری گلکسی اس 21 و گلکسی واچ 4 خود رونمایی کرد که نقطه اوج همکاری آنها با طراح برجسته آنها واترسپون است. روز زمین هر ساله در 22 آوریل جشن گرفته می شود و رویداد امسال همزمان با راه اندازی مجموعه ای از لوازم جانبی سازگار با محیط زیست بود.

بله، روز زمین امسال، سامسونگ ساعت هوشمند و لوازم جانبی گوشی هوشمند جدید و چشمگیر را با همکاری شان وترسپون عرضه کرد. این مجموعه شامل قاب گوشی های سری گلکسی اس 21 و بند های سری گلکسی واچ 4 می باشد.این لوازم جانبی در نسخه های محدود، زیبا و خلاقانه طراحی شده اند. سه قاب برای Galaxy S21 و سه بند ساعت برای سری Galaxy Watch 4 وجود دارد. واچ فیس های اضافی را می توان از فروشگاه Google Play دانلود کرد.

سامسونگ در روز زمین از قاب قابل بازیافت گلکسی اس 21 و بند جدید گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

قاب و بند جدید سامسونگ سازگار با محیط زیست هستند

این مجموعه لوازم جانبی سازگار با محیط زیست از مواد قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر ساخته شده است و از ابتکار قبلی سامسونگ در زمینه پایداری و آگاهی زیست محیطی پیروی می کند. نتیجه همکاری سامسونگ با طراحان برتر متمرکز بر پایداری، مجموعه ای از لوازم جانبی شیک و مد روز موبایل بوده است.

این کیس در سه رنگ مختلف با طرحی مشابه ارکیده، سحر و باران موجود است. قاب و بند ساعت از مواد TPU سازگار با محیط زیست و غیر سمی ساخته شده است که قابل بازیافت نیز می باشد.

سامسونگ در روز زمین از قاب قابل بازیافت گلکسی اس 21 و بند جدید گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

شهر منبعمشتریان علاقه مند می توانند این لوازم جانبی جدید را از طریق وب سایت سامسونگ با قیمت 50 دلار از 22 آوریل دریافت کنند. این لوازم جانبی از طریق برنامه ویژه ای دریافت می شود که در آن کاربران به صورت تصادفی برای دریافت هر یک از لوازم جانبی (مشابه قرعه کشی سایپا و ایران خودرو!) انتخاب می شوند. هیچ نشانه ای از تعداد لوازم جانبی که سامسونگ به تازگی در روز زمین معرفی کرده است وجود ندارد.

آیا طرح و رنگ این قاب و بند جدید را دوست دارید؟ آیا فکر می کنید سامسونگ یک برند دوستدار محیط زیست است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا