اخبار فناوری

سامسونگ به طور رسمی صفحه نمایش OLED هیبریدی فلکس تاشو + کشویی را معرفی کرد

سامسونگ، تولید کننده پیشرو صفحه نمایش های OLED موبایل، به تازگی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده است: OLED هیبریدی فلکس. این یک پنل OLED است که برای دستگاه‌های آینده مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها طراحی شده است که قابلیت تاشو و کشویی را ارائه می‌کنند. در واقع این پنل می تواند از یک طرف تا شود و از طرف دیگر کشیده شود و یک گوشی جمع و جور را به یک دستگاه بزرگتر تبدیل کند.

صفحه نمایش OLED هیبریدی سامسونگ فلکس

صفحه نمایش 10.5 اینچی OLED Flex Hybrid سامسونگ دیسپلی دارای نسبت تصویر 4:3 است و می تواند از یک طرف باز شود تا به صفحه نمایش 12.4 اینچی با نسبت تصویر 16: 10 تبدیل شود. وقتی پنل کاملاً باز است، می‌تواند صفحه‌ای عالی برای تماشای فیلم‌هایی با رنگ مشکی خالص، زاویه دید تقریباً عالی و روشنایی بالا باشد. سامسونگ این پنل OLED را در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس، ایالات متحده، که در 5 ژانویه آغاز می شود، به نمایش خواهد گذاشت. نمایش دادن گذاشته شد.

صفحه نمایش OLED هیبریدی سامسونگ فلکس

صفحه نمایش OLED هیبریدی سامسونگ فلکس

Samsung Display همچنین دارای دو پنل OLED دیگر است که می‌توان آن‌ها را باز کرد. Flex Sliding Solo یک پنل OLED 14 اینچی است که با باز کردن آن از یک طرف می توان آن را به یک صفحه نمایش 17.3 اینچی تبدیل کرد. Flex Sliding Duet یکی دیگر از پنل های OLED است که از هر دو طرف گسترش می یابد تا یک صفحه نمایش 14 اینچی را به یک صفحه نمایش 17.3 اینچی تبدیل کند. این پنل ها در سپتامبر 2022 در Intel Innovation 2022 به نمایش گذاشته شدند. اکنون در CES 2023 اولین نمایش عمومی خود را دارند.

این پنل‌های OLED جدید ساخت دستگاه‌های فشرده پیشرفته را امکان‌پذیر می‌سازد که همچنان می‌توانند از صفحه‌نمایش‌های بزرگ در یک بسته جمع‌وجور استفاده کنند و در صورت نیاز تلفن‌های همراه را به دستگاه‌های تجاری مناسب تبدیل کنند. ما انتظار نداریم دستگاه هایی که از این صفحه نمایش ها استفاده می کنند به این زودی معرفی شوند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Samsung MX (بخش موبایل سامسونگ) در حال توسعه تبلتی است که می تواند دو بار تا شود.

نظر شما در مورد صفحه نمایش های OLED جدید سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا