اخبار فناوری

ساعت هوشمند Realme Watch 3 رسما معرفی شد

امروز شرکت Realme از نسل سوم ساعت هوشمند خود به نام Realme Watch 3 رونمایی کرد که از صفحه نمایش 1.8 اینچی، اتصال صوتی بلوتوث و بیش از 100 حالت ورزشی استفاده می کند.

ساعت هوشمند Realme Watch 3

ریلمی واچ 3 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.8 اینچی با رزولوشن 240 در 286 پیکسل است. صفحه نمایش مربعی دارای لبه های منحنی است و حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می دهد. این شرکت ادعا می کند که نسبت صفحه نمایش به بدنه ساعت جدید 67.5 درصد است که 35 درصد بیشتر از Realme Watch 2 است. همچنین بیش از 100 واچ فیس منحصر به فرد برای این ساعت وجود دارد که می توانند روی صفحه نمایش اعمال شوند. اپلیکیشن Realme Link.

قاب پشتی منحنی ساعت 3 از پلاستیک ساخته شده است و در لبه کناری این ساعت به فریم فلزی مجهز شده است که جذابیت زیادی به آن بخشیده است. این ساعت هوشمند دارای یک بند سیلیکونی سازگار با پوست است که تنها 14 گرم وزن دارد. Watch 3 همچنین از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند Realme Watch 3

ساعت هوشمند Realme Watch 3

Watch 3 می‌تواند بیش از 110 حالت ورزشی مانند پیاده‌روی در فضای باز، دویدن در فضای باز/سرپوشیده، کریکت، فوتبال، بسکتبال، بدمینتون، یوگا، تمرین با وزنه، دوچرخه‌سواری در فضای باز/داخلی، پیاده‌روی، دویدن، اسکیت‌برد و موارد دیگر را ردیابی کند. از این دستگاه می توان برای ردیابی ضربان قلب، مانیتورینگ SpO2، مانیتورینگ استرس و پایش کیفیت خواب استفاده کرد. همچنین یادآور نوشیدن آب و هشدار ایستادن بیش از حد است.

Realme Watch 3 از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و تماس بلوتوثی را از طریق تلفن هوشمند جفت شده ارائه می دهد. برای یک تجربه تماس صوتی واضح تر، Watch 3 مجهز به یک میکروفون با حساسیت بالا، یک PA هوشمند داخلی (تقویت کننده صدا) است که کیفیت صدا را بهبود می بخشد و یک تراشه بلوتوث دو حالته برای برقراری ارتباط و تماس های بلوتوث پایدارتر .

باتری 340 میلی آمپری این ساعت با استفاده معمولی می تواند تا 7 روز دوام بیاورد. این شرکت ادعا می کند که شارژ کامل Watch 3 تنها 2.25 ساعت طول می کشد.

Realme Watch 3 از طریق وب سایت Flipkart، 3499 روپیه (44 دلار) قیمت دارد. ریلمی هند و در فروشگاه های خرده فروشی فروخته می شود. ساعت جدید ریلمی در رنگ های خاکستری و مشکی نیز موجود است.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند Realme Watch 3 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا