اخبار فناوری

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber ​​رسما در نمایشگاه MWC 2023 معرفی شد

هواوی عضو جدیدی را به خانواده ساعت های هوشمند خود اضافه کرده است. این ساعت جدا از امکان تعویض بند، امکان تعویض فریم را نیز به شما می دهد. ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber ​​که به طور رسمی در MWC 2023 معرفی شد، ممکن است از نظر ظاهری بسیار خشن به نظر برسد، اما از نظر مقاومت تفاوت چندانی با محصولات قبلی این برند ندارد.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber

در سال های اخیر ساعت های هوشمند به دلیل توانایی آنها در ترکیب ردیابی تناسب اندام، ارتباطات و نمایش اعلان ها به طور فزاینده ای محبوب شده اند. Huawei Watch GT Cyber ​​یکی از جدیدترین محصولات جدید در بازار است که برداشتی منحصر به فرد از مفهوم بند قابل تعویض ارائه می دهد.

برخلاف اکثر ساعت‌های هوشمند که به شما امکان تعویض تسمه‌های رنگ‌ها یا مواد مختلف را می‌دهند، Watch GT Cyber ​​دارای یک بدنه بیرونی قابل تعویض است که به شما امکان می‌دهد در عرض چند ثانیه ظاهر ساعت را کاملاً تغییر دهید.

با Huawei Watch GT Cyber، در مجموع شش گزینه مختلف قاب و بند دارید که به مجموعه های Sport و Urban تقسیم می شوند. اولی دارای بدنه کامپوزیت تقویت شده با الیاف بادوام است، در حالی که دومی با روکش های سرامیکی و فولاد ضد زنگ عرضه می شود.

شماره گیری های تعاملی بسته به باند و بدن شما تغییر می کند که به خودی خود جالب است.

جدا از طراحی منحصر به فرد، Watch GT Cyber ​​از مشخصات خوبی نیز برخوردار است. این شرکت ادعا می کند که دارای صفحه نمایش لمسی 1.32 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 است و 16 تست دوام را پشت سر گذاشته است. همچنین این ساعت هوشمند تا فشار 5 ATM (عمق حدود 50 متر) ضد آب بوده و باتری آن تا 7 روز دوام می آورد.

از نظر نظارت بر سلامت و تناسب اندام، Watch GT Cyber ​​دارای نظارت مداوم TruSeen هوآوی، از جمله TruSleep برای نظارت بر خواب است و طیف وسیعی از گزینه های تمرینی را ارائه می دهد.

طبیعتاً امکان برقراری تماس‌ها تحت بلوتوث و دستیار مبتنی بر مچ است و می‌توان با استفاده از پلتفرم Huawei Health با محصولات اندروید یا iOS از آن استفاده کرد.

اگر به دنبال خرید Huawei Watch GT Cyber ​​جدید هستید، در حال حاضر در چین و بخش‌هایی از آسیای جنوب شرقی موجود است. خبر خوب این است که داخل جعبه این ساعت 2 بند و بدنه مختلف وجود دارد و می توانید از همان ابتدا آن را شخصی سازی کنید.

نظر شما در مورد این ساعت متصل به هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا