اخبار فناوری

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber ​​با قاب ساعت قابل تعویض معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، هواوی امروز در یک رویداد، گوشی تاشو جدید خود را نامگذاری کرد جیب ها معرفی شده در کنار این دستگاه، این شرکت مدل جدیدی از ساعت هوشمند را نیز معرفی کرده است که دارای طراحی خلاقانه است. ساعت هوشمند جدید هواوی با نام Watch GT Cyber ​​تا حدودی با تمام ساعت هایی که تاکنون عرضه شده اند متفاوت است.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber

این ساعت تقریباً همان مجموعه ای از ویژگی های ساعت های دیگر سری GT را ارائه می دهد. با این حال، طراحی خلاقانه آن است که این ساعت را خاص می کند.

Huawei Watch GT Cyber ​​با طراحی منحصر به فرد خود متمایز است. این لپ تاپ دارای قاب قابل جدا شدن است. بنابراین، کاربران می توانند بین ترکیب های مختلف کیس + باند جابجا شوند.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber

این شرکت سه نوع قاب شامل Sports، Fashion و Urban Explorer را با ساعت متصل جدید خود عرضه می کند. این سه مدل طرح های متفاوتی دارند و در رنگ های مختلف عرضه می شوند.

قاب‌های Sports و Urban Explorer دارای بدنه‌های فولادی ضد زنگ 316 لیتری و قاب‌های سرامیکی هستند، در حالی که قاب و قاب Sports از پلاستیک تقویت‌شده با فیبر ساخته شده‌اند. با این حال، همه آنها دارای گواهینامه MIL-STD برای دوام هستند و دارای بند لاستیکی هستند.

در مورد ویژگی های اصلی، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی دایره ای AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل است. این ساعت یک سیستم عامل مبتنی بر OpenHarmony با پشتیبانی از تماس، وی چت و موارد دیگر ارائه می دهد.

این گجت پوشیدنی بیش از 100 حالت ورزش، ردیابی خواب، پایش ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، نظارت بر استرس، ردیابی چرخه قاعدگی و سایر ویژگی های شهرداری را ارائه می دهد. این ساعت همچنین دارای GPS داخلی و NFC برای پرداخت است.

گواهی ضد آب 5ATM و باتری 292 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده است. این ساعت تقریباً با تمام گوشی های هوشمند سازگار است زیرا حداقل نیازهای آن سیستم عامل HarmonyOS 2، Android 6.0 و iOS 9.0 است.

Huawei Watch GT Cyber ​​در چین با قیمت زیر فروخته می شود:

مدل اسپرت با قیمت 1288 یوان (177 دلار)

ساختگی با قیمت 1488 یوان (204 دلار)

مدل Urban Explorer با قیمت 1488 یوان (204 دلار)

علاوه بر این، قاب اسپرت این ساعت را می توان به صورت جداگانه با قیمت 199 یوان (27 دلار) خریداری کرد، در حالی که قاب های Fashion and Urban Explorer با قیمت 399 یوان (55 دلار) قیمت دارند.

در صورت پیش‌سفارش، این ساعت از 2 نوامبر و سپس 10 نوامبر در دسترس خواهد بود برای فروش رسید.

نظر شما در مورد Huawei Watch GT Cyber ​​چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا