اخبار فناوری

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو 12 آذر 1401 مشخص شد.

بر فروش فوری ایران خودرو ما در تاریخ 3-6 دسامبر 1401 با تحویل 1-3 ماهه برای شما نامه نوشتیم. در این فروش فوری 2 طرح برای داوطلبان عادی و مادران ارائه شده است. همچنین 3 خودرو در 2 زمان تحویل 1 تا 3 ماهه موجود می باشد. امروز زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو 3 آذر 1401 مشخص شده است.

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو 3 آذر 1401

پس از اعلام قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر 1401 زمان طرح فروش فوری جدید این شرکت فرا رسیده است. جالب اینجاست که پس از مدت ها طرح فروش فوری با زمان تحویل 30 روزه ارائه شد. طرح فروش فوری ایران خودرو آذر 1401 برای 2 دسته از کاربران «معمولی» و «ویژه حمایت از خانواده و جوانان جمعیت» در دسترس خواهد بود.

مشتریان نهایی در چهارشنبه 9 دی 1401 با حضور نهادهای نظارتی به قید قرعه انتخاب خواهند شد.

داوطلبان تا فردا چهار روز می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند یکشنبه 6 دسامبر 1401 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام اول اقدام نمایید.

سورن بیشتر

سورن بیشتر

در طرح “قانون ویژه حمایت از خانواده و جوانان جمعیت” به طوری که رژیم غذایی “مادران” همچنین مشخص شده است که تنها زنانی که بعد از 24 آبان 1400 دومین فرزند خود را به دنیا آورده اند واجد شرایط هستند. همچنین در بین واجدین شرایط اولویت با کسانی است که در 2 سال گذشته خودرو دریافت نکرده اند.

3 خودرو پژو پارس سفارشی با موتور XU7p، سورن پلاس دوگانه و وانت آریسان 2 دوگانه در طرح فروش 30 روزه موجود است.

طبیعتا تقاضا برای طرح 30 روزه بیشتر است و اگر می خواهید شانس خود را افزایش دهید می توانید در طرح 90 روزه سورن پلاس دوگانه سوز یا پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7p خریداری کنید.

ارزان ترین خودروی این طرح، پژو پارس سفارشی با موتور XU7p است که با قیمت 209 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. نظر شما در مورد این طرح برای فروش خودرو چیست؟

برای ثبت نام در این طرح می توانید از سایت فروش ایران خودرو انجام دادن. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو می توانید این مقاله را بخوانید:

نحوه مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو در سایت شرکت

آدرس سایت پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو TF21 معرفی شد + گالری تصاویر جانشین پژو 206

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا