اخبار فناوری

ریلمی واچ 3 پرو با نمایشگر AMOLED و قابلیت برقراری تماس در 27 آگوست معرفی می شود.

نسل بعدی ساعت هوشمند ریلمی با نام Watch 3 Pro به زودی در هند معرفی می شود. ساعت Realme 3 Pro جانشین Watch 2 Pro که سال گذشته معرفی شد، می شود. اگرچه ریلمی تاریخ دقیق عرضه ساعت هوشمند بعدی خود را اعلام نکرده است، اما انتظار داریم که این گجت پوشیدنی در کنار گوشی هوشمند Realme 9i 5G در 18 آگوست عرضه شود.

ساعت Realme 3 Pro

ریلمی اخیراً چندین ویژگی ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو خود را معرفی کرده است. این شرکت می گوید ساعت هوشمند پرچمدار با بدنه فلزی و یک دکمه فیزیکی در سمت راست عرضه خواهد شد. همچنین یک سوراخ کوچک وجود دارد که فرض می کنیم برای میکروفون دستگاه است. این گجت قابل حمل دارای صفحه نمایش AMOLED مربعی است که نسبت به صفحه نمایش LCD نسل قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته است. این ساعت هوشمند صفحه نمایش بزرگی نیز دارد.

Realme Watch 3 Pro تایید شده است که از قابلیت تماس صوتی بلوتوث برخوردار است و همچنین دارای GPS داخلی خواهد بود. لازم به ذکر است که مدل Watch 3 برای اطلاعات مکان به تلفن شما متکی بود.

ساعت Realme 3 Pro

ساعت Realme 3 Pro

این شرکت حدود دو هفته پیش ساعت هوشمند تماشا کنید 3 در هند معرفی و عرضه شد. واچ 3 پرو بعدی به عنوان نسخه ارتقا یافته این مدل عرضه خواهد شد. همچنین می‌توانیم انتظار ویژگی‌های بیشتری را در مقایسه با Watch 3 و همچنین Watch 2 Pro داشته باشیم. علاوه بر این، قیمت Watch 3 Pro نیز ممکن است بالاتر باشد.

Realme Watch 2 Pro هنگام عرضه در هند سال گذشته 5000 روپیه قیمت داشت، در حالی که Watch 2 معمولی 3500 روپیه قیمت داشت. Realme Watch 3 جدید با قیمت قبلی خود مطابقت دارد، بنابراین ممکن است مدل Pro نیز چنین باشد. ، یا به دلیل صفحه نمایش AMOLED جدید می تواند گران تر باشد.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند Realme Watch 3 Pro، طراحی و مشخصات چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا