اخبار فناوری

رنگ ویژه آیفون 15 پرو اپل احتمالا قرمز تیره خواهد بود

برای محصولاتی که در پایان تابستان 1402 رونمایی خواهند شد، میزان گزارشات و نشت مکرر واقعاً بالاست. حداقل شش ماه تا معرفی رسمی سری آیفون 15 فاصله داریم، اما تا کنون موارد جالبی در مورد آن حدس زده شده است. اکنون زمان یک رنگ خاص است. گفته شده که رنگ مخصوص آیفون 15 پرو اپل احتمالا قرمز تیره خواهد بود.

رنگ خاص آیفون 15 پرو

دیروز این را با هم دیدیم رندرهای آیفون 15 CAD و مدل پرو آن عرضه شد. بر اساس همین برداشت بصری، اکنون شاهد رنگ قرمز تیره هستیم که احتمالاً رنگ خاص این دستگاه است.

این قرمز بسیار تیره با کد رنگ هگزا دسیمال #410D0D شناخته می شود. توجه داشته باشید که این رندر فقط برای نشان دادن رنگ دقیقی است که اپل قصد دارد از آن برای متمایز کردن آیفون‌های پرو و ​​پرو مکس امسال استفاده کند.

کد رنگ هگزا دسیمال #410D0D

کد رنگ هگزا دسیمال #410D0D

قبلا رنگ خاص آیفون های سری پرو متفاوت بود. به عنوان مثال، آبی اقیانوس آرام برای نسل آیفون 12، آبی سیرا برای نسل آیفون 13، و نمونه های ویژه ای از مشکی فضایی و بنفش تیره برای نسل فعلی آیفون 14 به عنوان رنگ های خاص ارائه شد.

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس احتمالا در اواسط سال آینده با رنگ قرمز تیره ویژه عرضه خواهند شد. البته انتظار داریم که بخش بازاریابی اپل نام خاصی به آن بدهد.

رنگ خاص آیفون 15 و آیفون 15 پلاس احتمالا صورتی (کد هگزا #CE3B6C) و آبی روشن (کد هگزا # 0DB1E2) خواهد بود.

کد هگز #CE3B6C

کد هگز #CE3B6C

کد هگز #0DB1E2

کد هگز #0DB1E2

توجه داشته باشید که این گزارش به طور رسمی تایید نشده است. در نتیجه نمی توان گفت که قطعا این اتفاق خواهد افتاد. با این حال، به نظر می رسد که هم اکنون چنین ایده هایی در تیم طراحی اپل وجود دارد. شاید بعداً این تصمیمات تغییر کند و شاید به مرحله نهایی برسند.

اگر به خاطر داشته باشید، اپل روی نسخه طلایی آیفون X کار می کرد، اما هرگز عرضه نشد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این رنگ قرمز تیره برای آیفون 15 پرو و ​​رنگ های صورتی و آبی برای آیفون 15 زیبا هستند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا