اخبار فناوری

رنگ مرجانی پیکسل 7a گوگل درکنار مشخصات نهایی و پوستر رسمی این گوشی فاش شد

در چند ماه گذشته، ما شاهد انتشار رندر طراحی، مشخصات و تصاویر زنده فاش‌شده از Pixel 7a بوده‌ایم و تقریباً تمام جزئيات پیرامون گوشی میان‌رده آینده گوگل را از هم‌اکنون می‌دانیم. بااین‌حال، همیشه جایی برای افشاگری‌های بیشتر وجود دارد. پیش از معرفی رسمی پیکسل 7a در رویداد توسعه‌دهندگان I/O 2023 گوگل، به‌تازگی رنگ مرجانی این دستگاه به‌همراه مشخصات کامل و پوسترهای رسمی فاش‌شده از آن منتشر شده است.

رنگ مرجانی پیکسل 7a گوگل

تصویر جدید توسط کسی جز افشاگر Evan Blass فاش نشده است که در زمینه اشتراک‌گذاری زودهنگام تصاویر دستگاه‌ها سابقه چشمگیری دارد. امروز، Blass تنها یک تصویر از Pixel 7a را منتشر کرده که پنل پشتی این گوشی هوشمند را به رنگ مرجانی یا همان نارنجی/قرمز روشن نمایش می‌دهد. درحال‌حاضر، نام رسمی این رنگ هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما این رنگ کاملاً شبیه رنگ مرجانی است که در محصولات قبلی گوگل مانند Pixel 6 ،Pixel 4 و Pixel Buds Pro دیده‌ایم. علاوه‌بر مرجانی، رنگ‌های خاکستری کربنی، سفید پنبه‌ای و آبی قطبی نیز وجود خواهد داشت که در تصویر اصلی مطلب قابل‌مشاهده است.

رنگ مرجانی پیکسل 7a گوگل

رنگ مرجانی پیکسل 7a گوگل

علاوه‌بر رنگ جدید، همچنین شاهد انتشار برخی جزئیات جدید درخصوص مشخصات این گوشی نیز هستیم. ظاهراً پیکسل 7a با نمایشگر 6.1 اینچی OLED با رفرش‌ریت 90 هرتز عرضه خواهد شد. این گوشی از پردازنده Tensor G2 گوگل به‌همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین اصلی پشتی نیز نسبت‌به نسل قبلی خود با رزولوشن 64 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی تقویت شده است. این گوشی همچنین دارای قابلیت شارژ بی‌سیم، باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی 20 وات خواهد بود. انتظار می‌رود پیکسل 7a اندروید 13 را در خارج از جعبه اجرا کند و همچنین برای امنیت بیشتر، قابلیت باز کردن قفل با تشخیص چهره را داشته باشد.

پوستر پیکسل 7a

پوستر پیکسل 7a

به‌نظر می‌رسد Pixel 7a می‌تواند به یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی ارزان سال تبدیل شود. درحالی‌که فضا رقابتی است، گفته می‌شود که قیمت مدل آینده 50 دلار بیشتر از پیکسل 6a و 499 دلار است. علی‌رغم تمام اطلاعات فاش‌شده، با توجه به اینکه نرم‌افزار نقش مهمی در محصولات گوگل دارد، گفتن اینکه پیکسل 7a چقدر ارزش خواهد داشت، واقعاً سخت است. گوگل به ارائه برخی از فناوری‌های نرم‌افزاری چشمگیر مانند Photo Unblur ،Magic Eraser و Night Sight معروف است. بنابراین درحالی‌که اکثر جزئیات پیکسل 7a فاش شده است، شاید گوگل هنوز بتواند ما را شگفت‌زده کند.

نظر شما درباره رنگ مرجانی جدید پیکسل 7a و مشخصات کامل این گوشی هوشمند چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/28/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-7a-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%AF%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا