اخبار فناوری

رندر Samsung Galaxy Z Flip 5 نیز طراحی مشابه Razer 2023 موتورولا را نشان می دهد

امروز صبح که رنادر Motorola Razr 2023 معرفی شد، شاهد طراحی جذابی بودیم. با اینکه ویژگی های زیادی نداشت اما از نظر زیبایی خاص بود. ساعاتی بعد، رندر گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ همان طراحی ریزر 2023 موتورولا را نشان می دهد. مرجعی که این رندر را منتشر کرده است، معمولاً اطلاعات دقیقی را منتشر می کند، و به همین دلیل، ممکن است بخواهید کمی به آن فکر کنید.

رندر Galaxy Z Flip 5

همانطور که گزارش های مختلف می گویند، صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 متفاوت خواهد بود. این تفاوت در اندازه صفحه نمایش نهفته است و بزرگترین مدل این سری باید توسط Z Flip 5 ارائه شود.

با این حال، تا به حال اطلاعات دقیقی در مورد نحوه طراحی آن نداشتیم. شایعه جدید را نمی توان به خوبی مستند کرد و فاصله کوتاه بین انتشار آن و رندر منتشر شده از Motorola Razr 2023 کمی مشکوک است.

شاید سامسونگ هم ایده مشابهی داشته باشد و نخواسته برای اولین بار این ایده را به نام موتورولا ثبت کند. به همین دلیل، اطلاعاتی درز کرده است که ممکن است چندان نامطلوب نباشد.

به هر حال، ما یک رندر منتسب به Galaxy Z Flip 5 داریم.

Galaxy Z flip 5

Galaxy Z flip 5

در این رندر شاهد یک نمایشگر خارجی تقریبا تمام صفحه هستیم. جایی که دوربین دوگانه این دستگاه در 2 سوراخ نمایشگر مجزا قرار گرفته است. نادیده گرفتن موقعیت فلاش دوربین و البته فقط قرار دادن تصویر روی قاب پشتی گلکسی زد فلیپ 4 یکی از مواردی است که ما را نسبت به این رندر کمی محتاط می کند.

اگر چه ممکن است کار گرافیکی طرح دار برای رساندن موضوع باشد. با این حال، ادعا نمی شود که این رندر رسمی از دستگاه فاش شده باشد.

حاشیه منتهی به قسمت لولا نسبت به قسمت های دیگر بزرگتر است که به راحتی می توان آن را با محل قرارگیری قطعات لولا مرتبط کرد.

نسل فعلی گوشی های کوچک تاشو سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4، دارای صفحه نمایش خارجی 1.9 اینچی است. در اوایل زمستان امسال، راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر ادعا کرد که نمایشگر بیرونی Galaxy Z Flip 5 بزرگتر از سه اینچ خواهد بود.

اطلاعات جدیدی که توسط افشاکننده Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است، در ادامه همین گفتگو آمده است و نشان می دهد که نمایشگر خارجی Galaxy Z Flip 5 بزرگتر از نمایشگر خارجی OPPO Find N2 Flip است که گفته می شود 3.26 اینچ است. با این حال، اندازه دقیق نمایشگر خارجی Z Flip 5 هنوز فاش نشده است.

نسخه سفارشی Galaxy Z Flip 4

نسخه سفارشی Galaxy Z Flip 4

از آنجایی که Oppo Find N2 Flip بزرگترین صفحه نمایش خارجی را در میان گوشی های کوچک تاشو دارد، اگر سامسونگ صفحه نمایش بزرگ تری را روی جلد Galaxy Z Flip 5 قرار دهد، می تواند این رکورد را به خود اختصاص دهد.

نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 4 قابلیت های محدودی دارد. می تواند اعلان ها را نشان دهد و به عنوان یک دوربین پیش نمایش عمل کند. این امکان وجود دارد که برند کره ای با افزایش اندازه نمایشگر خارجی از اجرای موارد بیشتری در Z Flip 5 پشتیبانی کند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این رندر از Galaxy Z Flip 5 درست است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا