اخبار فناوری

رندر Google Pixel Fold را با طراحی مشابه Pixel 6 بررسی کنید!

گوگل قصد دارد به زودی به جمع سازندگان تلفن های هوشمند انعطاف پذیر بپیوندد. گوشی های انعطاف پذیر اخیراً در بین کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در همین حال ، رندر گوشی انعطاف پذیر Google Pixel Fold منتشر شد. این رندر نشان می دهد که اولین تلفن انعطاف پذیر گوگل چگونه می تواند باشد.

ارائه گوگل پیکسل فولد

ما شایعات کمی در مورد آن داریم تاشو پیکسل ما میشنویم. این گوشی کاربرد چندانی ندارد. شهر گیزموچین، گوگل می تواند سری Pixel 6 خود را در اواخر این ماه با سیستم عامل اندروید رونمایی کند. اما ظاهراً محصولات فریبنده گوگل برای امسال هنوز تمام نشده است. طبق منابع مختلف ، گوگل امسال اولین تلفن انعطاف پذیر خود را با نام Pixel Fold عرضه می کند. همانطور که انتظار می رفت ، این گوشی دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر با قابلیت تا شدن به داخل است. بر اساس اطلاعات و جزئیات فاش شده و همچنین ثبت اختراعات توسط Google ، طراحان بریم دیجیتال آنها برای طراحی رندر Google Pixel Fold رفتند. اکنون به قسمتی می رسیم که در مورد محیط شاد صحبت می کنیم.

با نگاهی به این تصاویر می بینیم که Pixel Fold یادآور Galaxy Z Fold 3 است. دوربین سلفی این گوشی در نمایشگر خارجی آن ، در داخل سوراخ صفحه نمایش سمت چپ قرار دارد. به گفته طراحان این مجموعه ، صفحه خارجی این گوشی دارای لبه های ضخیم است.

Pixel Fold از یک صفحه بزرگتر با طراحی مشابه در داخل استفاده می کند. اما این نمایشگر داخلی از طراحی حاشیه ای کمتری برخوردار است. لولا پنهان این گوشی شبیه Galaxy Z Fold 3. به خاطر داشته باشید که ارائه Google Pixel Fold در واقع بر اساس تخیل و نظر طراحان این مجموعه است. بنابراین ، بهتر است این طرح را کاملاً دوست نداشته باشید!

پیش از این ، گوگل از USPTO اختراع مکانیسم لولا چند محوره و دستگاه تاشو با این ویژگی را دریافت کرده بود. اسناد 50 صفحه ای از این غول آمریکایی یک مکانیزم لولا پیشرفته را نشان می دهد. این مکانیزم به گونه ای است که هنگام تا شدن دستگاه تنها یک چین کوچک ایجاد می شود.

این اختراع به وجود دستگاهی با چنین مکانیزمی اشاره می کند. با توجه به اطلاعات موجود از این دستگاه و حق ثبت گوگل ، می توان گفت که Pixel Fold چنین طرحی خواهد داشت. “نکته مهم این است که رمز عبور این تلفن انعطاف پذیر توسط Google فاش نمی شود.”گذرنامهاین گوشی می تواند امسال رونمایی شود. منبع ادعا می کند تاریخ رونمایی از Pixel Fold اواخر امسال است. این دستگاه اولین بار دو سال پیش توسط یک وبلاگ نویس رونمایی شد. شایعات ، صفحه نمایش Pixel Fold LTPO OLED خواهد بود.

ارائه گوگل پیکسل فولد

نظر شما در مورد رندر Google Pixel Fold چیست؟ آیا منتظر رونمایی رسمی از اولین تلفن انعطاف پذیر گوگل هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا