اخبار فناوری

رندر گلکسی A24 سامسونگ فاش شد

چند ماه پیش سامسونگ گلکسی A23 5G را برای بازار جهانی رونمایی کرد. چندین گزارش حاکی از آن است که این شرکت در حال حاضر روی سری گلکسی A24 کار می کند. در گزارشی جدید، رندرهایی از این دستگاه به بیرون درز کرده است.

طراحی گلکسی A24

در این رندرها، گلکسی A24 به رنگ مشکی نشان داده شده است. در جلوی دستگاه، نمایشگری به شکل قطره با حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست وجود دارد. یک اسلات سیم کارت در سمت چپ قابل مشاهده است، در حالی که سمت راست شامل دکمه تنظیم صدا و کلید قفل است.

پنل پشتی گلکسی A24 دارای سه دوربین کمتر برجسته با فلاش LED است. به غیر از مشکی، در رنگ های دیگری مانند قرمز تیره، سبز روشن و نقره ای نیز عرضه خواهد شد.

مانند سری گلکسی A23، گلکسی A24 می تواند در نسخه های 4G و 5G وارد بازار شود. به نظر می رسد رندرهای فاش شده از نسخه 4G دستگاه باشد. این دستگاه می تواند دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، چیپست Helio G99 و 4 گیگابایت رم باشد. همچنین در قسمت نرم افزار احتمالا سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI از پیش نصب شده است.

سامسونگ گلکسی A24 با هلیو جی 99 مدیاتک شناسایی شد

گلکسی A24 می‌تواند دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 5 مگاپیکسلی (اولتراواید) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) و دوربین سلفی 8 یا 13 مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین ممکن است باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی داشته باشد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه A24 وجود ندارد.

نظر شما در مورد طراحی گلکسی A24 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا