اخبار فناوری

رندر گلکسی A14 5G طراحی گوشی ارزان قیمت بعدی سامسونگ را نشان می دهد

در طول ماه گذشته، برخی از مشخصات و حتی رندرهای طراحی گلکسی A14 5G سامسونگ فاش کرد اکنون، رندر دقیق تری از این گوشی هوشمند مقرون به صرفه تنها چند هفته قبل از عرضه رسمی آن منتشر شده است که طراحی نهایی آن را آشکار می کند. انتظار می رود این دستگاه دارای تراشه Dimensity 700 و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی باشد.

رندر گلکسی A14 5G

رندر جدید گلکسی A14 5G طراحی نسبتا ساده آن را با سه لنز دوربین با حلقه‌های مجزا در پنل صاف پشتی آن نشان می‌دهد. طراحی پشتی گوشی بسیار شبیه به طراحی فرضی گوشی پرچمدار گلکسی S23 است. در قسمت جلویی این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با بریدگی V شکل است.گفته می شود این دستگاه از پنل IPS LCD با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می کند.این گوشی هوشمند همچنین دارای یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی در پشت و دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی در جلو.

رندر گلکسی A14 5G

رندر گلکسی A14 5G

انتظار می رود دستگاه بعدی سامسونگ در دو نوع عرضه شود، یکی با پردازنده Exynos 1330 و دیگری با چیپست Dimensity 700 مدیاتک. گفته می شود هر دو مدل دارای 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت microSD و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هستند. این گوشی هوشمند همچنین دارای One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی A14 5G می‌توان به حسگر اثر انگشت در لبه کناری و یکپارچه‌سازی دکمه پاور، اتصال 5G، GPS، Wi-Fi b/g/n، بلوتوث 5.2 و پورت USB Type-C اشاره کرد. این گوشی ممکن است دارای قابلیت شارژ 15 واتی نیز باشد.در حالی که رندر فاش شده آن را مشکی نشان می دهد، سامسونگ مطمئنا دستگاه را در رنگ های بیشتری عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد رندر Samsung Galaxy A14 5G و طراحی این گوشی هوشمند اقتصادی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا