اخبار فناوری

رندر گلکسی اس 23 اولترا را این بار با رنگ خاص «مسی طلایی» ببینید

رندر خاص و مشکوک از Galaxy S23 Ultra یادت هست هفته گذشته چه دیدی؟ اکنون سازنده آنها گلکسی اس 23 اولترا را در رنگی جدید رندر کرده است. این کانسپت سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را در یک موزیک ویدیو ساخته شده توسط همین سازنده ارائه می کند و این بار گوشی هوشمند پرچمدار مورد انتظار سامسونگ را در لباسی جدید به کاربران علاقه مند نشان می دهد. این بار گلکسی اس 23 اولترا در رنگ خاص «مسی طلایی» با صفحه نمایش بسیار خمیده خود می درخشد. بنابراین بیایید نگاهی به نماد پرچمدار آینده سامسونگ که توسط یک کاربر علاقه مند ساخته شده است بیاندازیم.

رندر مفهومی Galaxy S23 Ultra طراحی عجیب و غریب اما مشکوک را نشان می دهد

همانطور که در بالا ذکر شد، اخیراً رندر ایجاد شده توسط Technizo Concept را با شما کاربران عزیز مایفون مگ به اشتراک گذاشتیم که از دید طراح آن نشان می دهد که سامسونگ فکر می کند ممکن است طراحی گلکسی S23 به خصوص برای مدل فوق پیشرفته What to امکان پذیر باشد. انجام دادن؟ این رندر در واقع چیزی شبیه به معکوس کردن ظاهر گلکسی اس 22 اولترا است که در مقایسه با این رندر مفهومی پر زرق و برق و براق گلکسی اس 23 اولترا، مطمئنا ساده تر و معمولی تر به نظر می رسد.

رندر گلکسی اس 23 اولترا را این بار در رنگ خاص مسی طلایی ببینید

علاوه بر رنگ طلایی به کار رفته در این رندر از Samsung Galaxy S23 Ultra، سنسور اصلی فرضی دوربین 200 مگاپیکسلی نیز به احتمال حضور پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8 و البته وجود قلم سامسونگ در این گوشی جدید اشاره دارد. گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ نیز دیدنی است. خمیدگی صفحه نمایش S23 Ultra نسبت به S22 Ultra خمیده تر به نظر می رسد و تا اینجای کار بر زیبایی آن افزوده است، هرچند در واقعیت ممکن است برای همه کاربران چندان کاربردی نباشد.

رندر گلکسی اس 23 اولترا را این بار در رنگ خاص مسی طلایی ببینید

خالق این محتوا تصمیم گرفت گلکسی اس 23 اولترا گلد مسی را با سیستم دوربین مورد علاقه خود ادغام کند که اگر سامسونگ به هر نحوی خواسته های او را دنبال کند، تغییر بزرگی خواهد بود. در حالی که Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus دارای ماژول های فلزی برای تجهیزات دوربین هستند، S22 Ultra به گونه ای طراحی شده است که با فرمت کلی ماژول دوربین مطابقت داشته باشد و سنسورهای جداگانه کمی از قاب بیرون زده اند. اما در این طراحی، طراح به ماژول بیرون زده فکر می کند. البته مواد این بار می تواند شیشه باشد. منبع او می گوید در هر صورت، سری گلکسی اس 23 با تمام مشخصات آن احتمالا در فوریه 2023 معرفی می شود.

نظر شما در مورد این رنگ جدید در رندر گلکسی اس 23 اولترا چیست؟ ایا خوشت میاد از؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا