اخبار فناوری

رندر مفهومی Huawei P60 در رنگ طلایی + ویدیو منتشر شد

هواوی پی 60 سال آینده رونمایی خواهد شد. گفته می شود رویکرد این شرکتعرضه دو گوشی پرچمدار در سالخلاصه خواهد شد. در حال حاضر رندرهای مفهومی هواوی P60 در رنگ طلایی منتشر شده است. با مایفون مگ بیایید نگاهی به جزئیات طراحی این گوشی هوشمند بیندازیم.

رندر مفهومی هواوی پی 60 به طراحی مشابه این دستگاه با نسل قبل اشاره دارد.

این رندرهای مفهومی توسط HoiIndi منتشر شده و مربوط به نسخه استاندارد سری هواوی P60 است. در حالی که افشاگر هنوز روی رندرهای نسخه Pro کار می کند. گفته می شود هواوی پی 60 پرو دارای طراحی مشابه نسخه استاندارد است. حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش P60 قابل مشاهده است. مانند اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی، دوربین سلفی در یک سوراخ کوچک در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار دارد. به نظر می رسد که صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سمت چپ و راست خمیده است.

Huawei P60 می سازد

ماژول دوربین هواوی P60 طراحی مشابه نسل قبل دارد. همانطور که گفته شد، تصاویر فاش شده پرچمدار آینده هواوی را در رنگ طلایی نشان می دهد که بسیار جذاب به نظر می رسد. روی قاب پشتی و اطراف ماژول دوربین این گوشی هوشمند هیچ برند لایکا نوشته نشده است. زیرا می دانیم که این دو شرکت مدتی است که با هم همکاری نمی کنند. در حال حاضر هواوی عرضه سری P60 را تایید نکرده است. اما بسیاری از شایعات ادعا می کنند که هواوی در حال توسعه گوشی پرچمدار بعدی خود است.

برخی منابع ادعا می کنند که گوشی هوشمند مورد نظر قدرت پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 پلاس تامین می کند. البته تراشه استفاده شده در هواوی P60 احتمالا از نوع 4G است و برای اتصال به شبکه اینترنت 5G باید از جعبه 5G استفاده کرد. در مقایسه با سریال میت 50 و P50، انتظار داریم پرچمدار آینده هواوی در بخش دوربین پیشرفت هایی داشته باشد. سری P این شرکت همواره بر روی بخش دوربین متمرکز بوده است و سری P60 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

هواوی با معرفی P60 و Mate 60 در سال آینده استراتژی دو پرچمدار در سال را از سر می گیرد.

سایت اینترنتی هواوی مرکزی او مدعی است که معرفی این گوشی هوشمند می تواند به افزایش آمار فروش هواوی کمک کند. سری P60 می تواند نقش کلیدی در بازگرداندن این غول فناوری چینی به صحنه رقابت داشته باشد. اطلاعات بیشتر در مورد هواوی P60 متعاقبا منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا