اخبار فناوری

رندر شیائومی 13 پرو را کشف کنید: طراحی مشابه نسل قبلی اما با ماژول دوربین بزرگتر

انتظار می رود شیائومی گوشی های پرچمدار 2023 خود را تا پایان سال جاری معرفی کند. اگرچه این شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه این دستگاه ها را اعلام نکرده است; اخیراً رندری از شیائومی 13 پرو توسط افشاگر معروف OnLeaks منتشر شده است که طراحی کلی مشابه نسل قبلی را نشان می‌دهد اما با ماژول دوربین بزرگ‌تر و لبه‌های صاف‌تر.

رندر شیائومی 13 پرو

همانطور که گفته شد، افشاگر استیو همرستوفر با نام مستعار OnLeaks با همکاری وب سایت بیا بریم آنها اخیراً رندرهای مدل Pro از گوشی های پرچمدار سری 13 شیائومی را منتشر کرده اند.

تصاویر یک برآمدگی بسیار بزرگ دوربین عقب را با سه سنسور و یک فلاش LED نشان می دهند. بنابراین کسانی که امیدوار به طراحی متقارن تر هستند ممکن است ناامید شوند. این طراحی با ماژول دوربین عقب بزرگ و رنگ خاکستری خود، به ویژه یادآور مدل مشکی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا است. رندرهای شیائومی 13 پرو همچنین یک صفحه نمایش خمیده را نشان می دهد که گفته می شود اندازه آن حدود 6.55 اینچ است و دارای یک سوراخ نمایشگر مرکزی برای دوربین سلفی است.

رندر شیائومی 13 پرو

رندر شیائومی 13 پرو

همچنین می توانیم چهار نقطه را در بالای گوشی تشخیص دهیم. شیائومی یکی از معدود تولیدکنندگانی است که هنوز تابش IR را در دستگاه های خود ارائه می دهد، بنابراین حدس می زنیم که حداقل یکی از نکات مربوط به این سنسور باشد. در مورد سایر سنسورها، ما هنوز کاملاً مطمئن نیستیم. اما یکی از آنها می تواند میکروفون گوشی باشد و دیگری به سوراخ اسپیکر متصل شود که این بار برخلاف نسل قبلی شکل دایره ای دارد.

در نهایت، افشاکننده ادعا می کند که شیائومی 13 پرو دارای ابعاد 163 در 74.6 در 8.8 میلی متر (ضخامت 11.8 میلی متر با احتساب برآمدگی دوربین) است. این ابعاد 13 پرو را در موقعیتی مشابه با شیائومی 12 پرو قرار می دهد.

هنوز هیچ خبر رسمی در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد، اما سری Xiaomi 12 در تاریخ 28 دسامبر 2021 در چین معرفی شد. بنابراین ما انتظار داریم یک پنجره راه اندازی مشابه که شیائومی برخی از اولین موج تلفن های مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام را ارائه دهد.

نظر شما در مورد رندر شیائومی 13 پرو و ​​طراحی گوشی پرچمدار آینده این شرکت چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا