اخبار فناوری

رندر شیائومی 13 را بررسی کنید: صفحه نمایش و لبه کناری صاف با یک قاب نمایشگر

Whistleblower OnLeaks اخیراً رندر شیائومی 13 را به نمایش گذاشته است. انتظار می رود یک گوشی هوشمند پرچمدار اواخر سال جاری وارد بازار شود. شیائومی 13 که به عنوان جانشین شیائومی 12 ارائه خواهد شد، بر خلاف این مدل، از صفحه نمایش مسطح با همان حاشیه، قاب دوربین جدید و فریم لبه کناری صاف استفاده می کند که به شدت زبان طراحی آیفون ها و تلفن های هیچی را به یاد می آورد. 1).

رندر شیائومی 13

OnLeaks شیائومی اخیرا رندرها و ابعاد 13 را با وضوح بالا به اشتراک گذاشته است رندر شیائومی 13 پرو منتشر شده بود. شیائومی 13 که در کنار شیائومی 13 پرو رونمایی شد، از طراحی شیک مدل شیائومی 12 فاصله گرفته است.به نظر می رسد شیائومی در مقایسه با گوشی های سری 12 خود تلاش زیادی برای متمایز ساختن شیائومی 13 از شیائومی کرده است. 13 حرفه ای

رندر شیائومی 13

رندر شیائومی 13

برای یک چیز، پرچمدار ارزان قیمت شیائومی دیگر صفحه نمایش خمیده ندارد. در عوض، شیائومی 13 دارای صفحه نمایش تخت است که با حاشیه های متقارن احاطه شده است. علاوه بر این، شیائومی 13 دارای یک سوراخ نمایشگر در مرکز صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین جلو، به علاوه مجموعه ای از دو دکمه سخت افزاری برای کنترل پاور و تنظیم صدا، یک USB Type-C و یک سوراخ نمایشگر در پایین صفحه نمایش است. دستگاه از سوی دیگر، شیائومی 13 ماژول دوربین بسیار بزرگتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. این ماژول دوربین سه لنز را نیز در خود جای می دهد که فلاش LED نیز در آن قرار گرفته است. ظاهر این ماژول به احتمال زیاد به OnePlus 10 Pro یا OnePlus 10T نزدیک‌تر از Xiaomi 12 است و قاب دوربین تقریباً نیمی از عرض پنل پشتی Xiaomi 13 را اشغال می‌کند.

در مورد شاسی تخت، آیفون های سه سال گذشته و گوشی Nothing Phone (1) را به یاد می آورد. با وجود تمام تغییرات ظاهری بین شیائومی 12 و شیائومی 13، این دو گوشی شباهت هایی نیز دارند. به طور خاص، شیائومی 13 دارای ابعاد 152.8 در 71.5 در 8.3 میلی متر (ضخامت 10.3 میلی متر با احتساب برآمدگی دوربین) است. در حال حاضر، انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های سری 13 شیائومی را قبل از پایان سال جاری میلادی در چین عرضه کند و این خانواده یکی از اولین‌هایی است که نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 کوالکام را ارائه می‌کنند.

نظر شما در مورد رندر شیائومی 13 و طراحی آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا