اخبار فناوری

رندر سامسونگ گلکسی A33 5G منتشر شده: مشابه گلکسی A53 با بریدگی ضد چکه

سامسونگ برنامه های زیادی برای آینده دارد. کره ای ها قصد دارند در آینده مدل های متنوعی را وارد بازار گوشی های میان رده کنند. در جدیدترین اخبار گوشی های سامسونگ، رندر گلکسی A33 5G سامسونگ منتشر شده است. در ادامه به بررسی طراحی و مشخصات احتمالی این گوشی می پردازیم.

رندر رندر Samsung Galaxy A33 5G توسط OnLeaks

چند روز قبل از رندرهای فاش شد گلکسی A53 5G ما در مورد تغییرات کوچک صحبت کردیم.

رندر Samsung Galaxy A53 5G را ببینید: همان Galaxy A52 بدون جک هدفون

بر اساس گزارش ها 91 موبایل، سامسونگ اوایل سال جاری از گلکسی A32 5G خود رونمایی کرد. بعدها گلکسی A32 4G معرفی شد. امروز، 91Mobiels و OnLeaks برای رونمایی از اولین نگاه اجمالی از Galaxy A33‌ 5G با یکدیگر همکاری کردند. علاوه بر این، برخی از مشخصات این گوشی به بیرون درز کرده است. طبق اطلاعات قبلی قرار است این گوشی تا دو ماه آینده رسما معرفی شود. اما در این میان نگاهی به رندر Samsung Galaxy A33 5G و مشخصات احتمالی آن می اندازیم.

مثل همیشه، ما با قاب پشتی شروع می کنیم. جایی که ماژول دوربین دستگاه تغییر کرده است. در گلکسی A32 5G، هیچ شکلی برای ماژول دوربین اصلی ندیدیم و چیدمان دوربین بارانی بود. اما این بار مانند گلکسی A52 و گلکسی A53 5G از ماژول دوربین مستطیلی استفاده شد. در این قسمت دوربین چهارگانه اصلی دیده می شود. این گوشی به رنگ یاسی نیز نمایش داده می شود.

قاب و قاب پشتی این دستگاه نیز مانند قبل از پلاستیک ساخته شده است. جز درگاه Type-C و کلیدهای تنظیم صدا و پاور در کنار سیم کارت و اسلات حافظه، جزئیات خاصی روی قاب وجود ندارد. اما در عوض، دیگر خبری از جک 1.5 میلی متری هدفون این گوشی نخواهد بود.

قاب جلویی گلکسی A33 5G صفحه نمایشی با همان طراحی قبلی را در خود جای داده است. زیرا سامسونگ همچنان از بریدگی در این گوشی استفاده می کند. در واقع صفحه نمایش این دستگاه 6.4 اینچی بوده و دارای پنل Super AMOLED با رزولوشن Full HD + می باشد. نرخ تازه سازی این صفحه نمایش نامشخص است. متأسفانه جزئیات دوربین اصلی گلکسی A33 5G و وضوح تصویر سلفی و آرایش فاش نشده است. ضخامت دستگاه 1.5 میلی متر است. اما با احتساب برآمدگی دوربین این رقم به 4.5 میلی متر می رسد. طبق گزارش های قبلی، این گوشی در رنگ های نارنجی، آبی روشن، مشکی و سفید موجود است. اما رنگ یاسی گلکسی A33 5G در این رندرها خود را نشان می دهد.

بسته به صفحه نمایش گلکسی A33 5G، سنسور اثر انگشت ممکن است در داخل صفحه نمایش قرار گیرد. این دستگاه از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می کند. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا نسخه 4G این گوشی عرضه خواهد شد یا خیر. همچنین اطلاعاتی در مورد قلب تپنده گلکسی A33 5G نداریم.

نظر شما در مورد طراحی احتمالی گلکسی A33 5G چیست؟ آیا با حذف جک 3.5 میلی متری هدفون موافقید؟ بازخورد شما در مورد رویکرد سامسونگ به این گوشی چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا