اخبار فناوری

رندر جعلی گلکسی اس 23 و اس 23 اولترا رنگ های جدید این گوشی ها را نشان می دهد.

طرفداران سامسونگ در سرتاسر جهان مشتاقانه منتظر معرفی رسمی این سری پرچمداران هستند گلکسی اس 23 جامعه است. این دستگاه ها اوایل ماه آینده، تاریخ دقیق، انتظار می رود 12 فوریه 1401 رونمایی می شود اکنون، حدود یک ماه قبل از معرفی رسمی، رندرهای جعلی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 اولترا فاش شده است که علیرغم برخی تفاوت ها با طراحی اصلی، ظاهر و رنگ کلی گوشی های آینده را نشان می دهد.

رندر جعلی گلکسی S23

در حالی که در رندرهای گذشته از سری گلکسی اس 23 به نظر می رسد تصاویری با وضوح بالا از گلکسی S23، S23 Plus و Galaxy S23 Ultra به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. با این حال، با توجه به ادعا جهان یخیرندرهای جدید به دلایلی از جمله خطوط آنتن متفاوت، انحنای کمتر پنل پشتی گلکسی اس 23 اولترا و عدم وجود نقطه قرمز در لنز فوکوس لیزر این گوشی، ارتباطی با طراحی نهایی این پرچمداران ندارد.

با این حال، ما مطمئن هستیم که Galaxy S23 و Galaxy S23+ از نظر طراحی یکسان خواهند بود. گلکسی اس 23 اولترا همچنین به دلیل ترکیب پیشرفته‌تر دوربین پشتی و شکل مربعی شبیه به سری گلکسی نوت، دارای پنل پشتی متمایز است.

رندر جعلی گلکسی S23

رندر جعلی گلکسی S23

به نظر می رسد گزینه های رنگی جدید سامسونگ نیز رنگ های نسبتاً کسل کننده ای دارند. رنگ‌های سبز و صورتی جدید احتمالاً زمانی که گوشی‌ها اواخر ماه آینده وارد بازار شوند، موفقیت بزرگی خواهند داشت.

تغییرات طراحی این گوشی‌ها ظریف هستند، اما باعث می‌شوند سری جدید فوراً از مدل‌های قبلی خود متمایز شوند. سامسونگ طراحی Contour Cut سری گلکسی S21 و S22 را کنار گذاشت تا دوربین‌ها را به نفع طرح‌های لنز جداگانه ترکیب کند. سوراخ های دوربین نیز کمی از پنل پشتی بیرون زده اند.

این حالت برخلاف برخی از مدل‌های قبلی گلکسی اس که طراحی جسورانه‌تری داشتند، ظاهر مینیمالیستی‌تری به دستگاه می‌دهد. این یک تغییر خوشایند برای سری جدید پرچمداران است و طرفداران مطمئناً امیدوارند که این تغییرات را در سایر پرچمداران سامسونگ نیز مشاهده کنند.

این شرکت هنوز تاریخ رسمی رویداد Unpacked 2023 خود را تایید نکرده است. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که این رویداد در اوایل فوریه برگزار می شود.

نظر شما در مورد رندر جعلی گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا