اخبار فناوری

رندر جدید هواوی پی 60 پرو را ببینید

اولین بار 2 هفته پیش بود که رندر شد هواوی پی 60 پرو دیدیم این رندرها طراحی خاص قاب دوربین را به ما نشان می دهد. با این حال، سری P هواوی تماماً در مورد دوربین است و طراحی قاب دوربین آنها به طور کلی منحصر به فرد است. به تازگی رندر جدیدی از هواوی P60 Pro منتشر شده است که با هم مرور می کنیم.

رندر جدید هواوی پی 60 پرو

به نظر می رسد هواوی ممکن است در آینده نزدیک پیشرفت های جدید و هیجان انگیزی برای مشتریان خود داشته باشد. شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد تا پایان سال 1401 نه یک بلکه دو گوشی هوشمند پرچمدار معرفی کند. این محصولات شامل سری P60 با تمرکز بر عکاسی و سری Mate 60 است که به مجموعه ای از گوشی های هوشمند مجهز خواهد شد. ویژگی ها و نوآوری های جدید

اخیراً اطلاعاتی در مورد مدل P60 Pro منتشر شده است، از جمله رندرهایی که هنرمندی به نام HoiINDI در توییتر به اشتراک گذاشته است. تصویر یک صفحه نمایش با انحنای دوگانه و یک ماژول دوربین تکی را نشان می دهد که یک دوربین پریسکوپ در گوشه پایین سمت چپ قرار دارد.

رندر هواوی پی 60 پرو

رندر هواوی پی 60 پرو

گزارش قبلی این را نشان داد دوربین هواوی پی 60 پرو این دوربین سه گانه در پشت دارد که با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 همراه خواهد بود. دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی دستگاه دارای سنسور سونی IMX858 خواهد بود، در حالی که دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی دارای OmniVision OV64B خواهد بود. برند XMAGE برند تصویربرداری انحصاری هواوی است که بسته به رندرها روی ماژول دوربین قرار می گیرد.

Huawei P60 از سنسور دوربین با دیافراگم متغیر IMX789 + IMX888 استفاده خواهد کرد.

شایعه شده است که P60 Pro دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. گفته می شود مشخصات P60 Pro شامل پنل OLED 6.6 اینچی با وضوح QHD+ و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز است.این گوشی می تواند دارای رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 باشد. گواهی IP68 و سیستم عامل HarmonyOS 3.0 نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین انتظار می رود P60 Pro دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.لازم به ذکر است که این سری هواوی پی 60 و میت 60 هنوز به طور رسمی توسط هواوی معرفی نشده است و ما هنوز هیچ رندری برای سری میت 60 ندیده ایم.

نظر شما در مورد این طراحی هواوی P60 Pro چیست؟ آیا آنها برای شما جذاب هستند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا