اخبار فناوری

رندرها و مشخصات Motorola Moto G Play 2022 فاش شد

گوشی های هوشمند Moto G Play یکی از محبوب ترین محصولات موتورولا در سال های اخیر بوده اند. آخرین گوشی هوشمند این سری در ژانویه 2021 معرفی شد. اکنون به نظر می رسد موتورولا قصد دارد تا قبل از پایان سال 2022 نسخه جدید G Play را روانه بازار کند. مایفون مگ بیایید نگاهی به رندرها و مشخصات لو رفته موتورولا Moto G Play 2022 بیندازیم.

Motorola Moto G Play 2022 دارای تراشه MediaTek Helio G37 است

افشاگر معروف Evan Blass با همکاری سایت 91mobiles رندرها و مشخصات موتورولا Moto G Play 2022 را منتشر کرده است. با نگاهی به طراحی می توان متوجه شد که تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبل ایجاد شده است. طراحی ماژول دوربین نسبت به نسل قبل کاملا تغییر کرده و به جای وسط در سمت چپ نیمه بالایی قاب عقب نصب شده است. سه لنز دوربین در ماژول مستطیلی Moto G Play 2022 قابل مشاهده است.

رندر Motorola Moto G Play 2022

با نگاهی به صفحه نمایش دستگاه، متوجه می شویم که موتورولا سوراخ را انتخاب کرده است. دوربین سلفی Moto G Play 2021 در یک شکاف قطره ای قرار داده شد. متاسفانه حاشیه های اطراف صفحه نمایش آنقدرها هم کم نیستند و به خصوص لبه پایینی صفحه نمایش حاشیه زیادی دارد. بریم سراغ مشخصات گفته می شود این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح 1600 در 720 پیکسل استفاده خواهد کرد.

گفته می شود دوربین اصلی Motorola Moto G Play 2022 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود. دو دوربین دیگر دارای وضوح 2 مگاپیکسل هستند و برای تشخیص عمق صحنه و عکاسی ماکرو استفاده خواهند شد. تراشه هلیو G37 مدیاتک قدرت پردازشی این دستگاه را تامین می کند. این تراشه دارای پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است. با توجه گیزموچینااین گوشی هوشمند در یک نسخه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. موتورولا Moto G Play 2022 از باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا استفاده خواهد کرد. اما خبری از شارژ سریع نیست و موتورولا به شارژرهای 10 واتی محدود شده است.

گوشی Motorola Moto G Play 2021 با اسنپدراگون 460 و اندروید 10 رسما معرفی شد.

اکنون نمی دانیم که آیا موتورولا نسخه Go Edition سیستم عامل اندروید را برای این گوشی هوشمند انتخاب خواهد کرد یا خیر. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد Motorola Moto G Play 2022 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا