اخبار فناوری

رندرهای واقعی جدید از Galaxy S23 و Galaxy S23+ طراحی جدید آن را نشان می دهد

طراحی سری گلکسی اس سامسونگ در چند سال گذشته مورد توجه سامسونگ قرار گرفته است و این شرکت همواره تغییرات مثبتی ایجاد کرده و بر جذابیت و زیبایی این گوشی های هوشمند افزوده است. اخیرا رندرهای واقعی جدیدی از گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس منتشر شده است که طراحی جدید آن را آشکار می کند. با مایفون مگ با بودن

رندرهای واقعی جدید از Galaxy S23 و Galaxy S23+ طراحی جدید آن را نشان می دهد

شایعه شده است که گلکسی S23 و S23+ از برآمدگی دوربین Contour Cut خود برای طراحی جدید مشابه Galaxy S22 Ultra حذف می شوند. کانال یوتیوب 4RMD رندرهایی از دستگاه های آینده منتشر کرده است تا نشان دهد این دو دستگاه چگونه خواهند بود.

بدون شک، کاربران مینیمالیست از طراحی زیبا و ساده پشتی که ظاهری مرتب به دستگاه ها بخشیده است، قدردانی خواهند کرد. طراحی جلویی دستگاه نیز تغییر چندانی نکرده است، بنابراین صفحه نمایش همچنان مسطح با حفره ای در مرکز برای دوربین سلفی است و ظاهرا تعداد پیکسل های آن مشابه گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس خواهد بود.

در حالی که تشخیص و تایید طراحی نهایی این دستگاه ها از روی رندرهای جدید کمی دشوار است، شایعات قبلی حاکی از آن است که گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس احتمالاً حاشیه های بزرگ تری دارند و ممکن است کمی عریض تر و بلندتر از همتایان 2022 خود باشند. گوشی‌های جدید احتمالاً اندازه صفحه‌نمایش مدل‌های قبلی خود را حفظ خواهند کرد، بنابراین باید انتظار داشته باشیم که گلکسی S23 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و گلکسی S23 پلاس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشد.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaتمام دستگاه‌های سری گلکسی اس 23 منحصراً از اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کنند. اخیراً امتیازات بنچمارک این تراشه فاش شده نشان می دهد که قدرت فوق العاده ای به همراه خواهد داشت. یک تغییر مشخصات کلیدی که منحصر به مدل های غیر اولترا خواهد بود، باتری بزرگتر است. انتظار می رود هر دو مدل نسبت به نسل قبلی باتری 200 میلی آمپر ساعتی بزرگتر داشته باشند، به این معنی که S23 Plus دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و S23 دارای باتری 3900 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

همچنین مشکل بعدی وجود یک ویژگی نرم افزاری به نام حالت کم مصرف در گلکسی زد فولد 4 است که به افزایش عمر باتری کمک می کند. اگرچه رندرها این گوشی ها را در پنج رنگ نشان می دهند، اما بر اساس گزارش ها، تنها در رنگ های بژ، مشکی، سبز و صورتی تند عرضه خواهند شد. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، تاریخ مورد انتظار برای معرفی سری گلکسی اس 23 فوریه (و نه دسامبر آنطور که شایعه شده است) خواهد بود. نظر کاربران مایفون مگ در مورد این رندرهای واقعی جدید از Galaxy S23 و Galaxy S23+ که طراحی جدید خود را به نمایش می گذارند، چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا