اخبار فناوری

رندرهای هواوی میت ایکس 3 را بررسی کنید: گوشی جدید تاشو

به نظر می رسد هواوی در حال کار بر روی تلفن تاشو بعدی خود با این نام است هواوی میت ایکس 3 برای بازار چین است. امروز گزارش رندر و مشخصات اصلی آن به اشتراک گذاشته شده است.

رندر هواوی میت ایکس 3

بر اساس این گزارش، Huawei Mate X3 یک گوشی تاشو با طراحی تاشو به سمت داخل خواهد بود. صفحه بیرونی دارای یک سوراخ منفرد در موقعیت مرکزی بالایی است.

هواوی میت ایکس 3

هواوی میت ایکس 3

صفحه نمایش داخلی Mate X3 Air دارای یک پنل بدون سوراخ یا بریدگی خواهد بود. شاید فکر کنید یک دوربین سلفی زیر نمایشگر مانند گلکسی زد فولد 4 وجود دارد، اما طبق گزارش، دوربین سلفی داخل آن وجود نخواهد داشت. این گزارش می افزاید که این یک گوشی تاشو باریک و سبک خواهد بود.

در این گزارش اشاره ای نشده است که نمایشگر خارجی و داخلی Mate X3 چگونه خواهد بود، اما می گوید که صفحه نمایش داخلی دارای رزولوشن 2K خواهد بود.

در قلب این دستگاه تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قرار دارد. ما انتظار داریم که به دلیل تحریم های آمریکا از اتصال 5G پشتیبانی نکند.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که میت X3 دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است.جزیره دوربین پشتی دستگاه توسط یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 هدایت می شود. لنز فوق عریض مجهز به سنسور Sony IMX688 و دوربین زوم پریسکوپ با سنسور Sony IMX351 به آن کمک می کند.

هواوی میت ایکس 3 احتمالاً با آخرین نسخه هارمونی او اس هوآوی کار می کند. طبق گزارش قبلی، Mate X3 می تواند پشتیبانی کند اتصال ماهواره ای نسل دوم ورود به بازار گزارش اخیر حاکی از آن است که تولید انبوه میت ایکس 3 اواخر سال جاری آغاز خواهد شد و نشان می دهد که این گوشی می تواند در بهار سال آینده عرضه شود.

هواوی میت ایکس 3 به نسل دوم فناوری ارتباطات ماهواره ای مجهز می شود

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر Huawei Mate X3 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا