اخبار فناوری

رندرهای جدید آیفون 15 پرو اپل را ببینید

کمی بیشتر از 1 ماه پیش بود رنگ خاص آیفون 15 پرو با هم دیدیم در کنار آن رنگ های خاص آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را نیز دیدیم. در چند ماه گذشته اخیراً رندرها و شایعات زیادی در رابطه با طراحی آیفون های 2023 شنیده ایم. رندرهای جدید از آیفون 15 پرو اپل منتشر شده است که ممکن است اجماع جلسات اخیر باشد.

رندرهای جدید از آیفون 15 پرو اپل

همانطور که بارها در شایعات شنیده ایم، آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی با طراحی لبه گرد است. این طراحی بهبود یافته قرار است نگرانی های کاربران در مورد مدل های فعلی و لبه های تیز آنها را برطرف کند.

اندازه برآمدگی های دوربین افزایش می یابد و برآمدگی کلی ضخیم تر می شود. جالب اینجاست که علیرغم داشتن دوربین پریسکوپ، آیفون 15 پرو مکس برجستگی دوربین کوچکتری نسبت به آیفون 15 پرو دارد.

طبق شایعات گذشته، دوربین‌های آیفون 15 پرو دارای «فناوری حسگر تصویر کاملاً جدید است که نور بیشتری را جذب می‌کند و عملکرد نوردهی بیش از حد یا نور کم را در تنظیمات خاص بهبود می‌بخشد».

همه مدل‌های آیفون 15 دارای پورت‌های USB-C خواهند بود، اما سریع‌ترین قدرت شارژ محدود به کابل‌های USB-C مورد تایید اپل خواهد بود.

دکمه های ولوم و سوئیچ تغییر حالت ولوم دستگاه در این نسل از آیفون پرو حساس به لمس خواهند بود. این کلیدها دارای دو موتور ارتعاشی هستند که برای ایجاد حس فشردن کلید اختصاص داده شده اند.

حاشیه های صفحه نمایش آیفون 15 پرو از هر طرف فقط 1.55 میلی متر است. شیشه صفحه نمایش انحنای ظریفی دارد و مانند شیشه پشتی به طور یکپارچه با قاب تیتانیومی ترکیب می شود.

حاشیه های کمتر و اندازه صفحه نمایش مشابه با نسل قبلی، آیفون 15 پرو را اندکی کوچکتر از آیفون 14 پرو کرده است.

  1. ابعاد فرضی برای iPhone 15 Pro = 146.47 x 70.46 x 8.24 میلی متر
  2. ابعاد فعلی آیفون 14 پرو = 147.46 x 71.45 x 7.84 میلی متر

علاوه بر رنگ قرمز تیره خاص، آیفون 15 پرو در رنگ های سفید، مشکی فضایی و طلایی موجود است.

مقایسه حاشیه نمایشگر آیفون 15 پرو با آیفون 14 پرو

مقایسه حاشیه نمایشگر آیفون 15 پرو با آیفون 14 پرو

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید آیفون 15 پرو برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا