اخبار فناوری

ردمی نوت 12 توربو به زودی رونمایی می شود!

با توجه به اطلاعات فاش شده، می دانیم که Redmi Note 12 Turbo در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. با توجه به پسوند توربو در نام گذاری این اسمارت فون، انتظار داریم یکی از بهترین عملکردهای سری نوت 12 را داشته باشد، حال آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم حاکی از رونمایی این گوشی به زودی در چین است. انتظار می رود که این اسمارت فون با نام POCO F5 در بازار جهانی عرضه شود.

Redmi Note 12 Turbo با نام POCO F5 وارد بازارهای جهانی می شود

اطلاعات زیادی در مورد Redmi Note 12 Turbo به بیرون درز کرده است. مشخص است که این گوشی هوشمند از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. ادعا می شود که این گوشی قدرت پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون SM7475 ارائه خواهد کرد. این یک تراشه جایگزین است اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود؛ و احتمالاً SD+7 Gen 1 یا SD 7 Gen 2 نامیده می شود. مشخصات کلیدی دقیق Redmi Note 12 Turbo هنوز فاش نشده است. اما با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، پیش بینی می شود که این گوشی هوشمند به زودی رونمایی شود. داده های پایگاه داده MIUI نیز این فرضیه را تایید می کند.

بیلد برای Redmi Note 12 Turbo توسعه یافته است

مرمر با اسم رمز Redmi Note 12 Turbo در دست توسعه است. آخرین نسخه MIUI توسعه یافته برای این گوشی هوشمند با نام MIUI V14.0.2.0.TMRCNXM نسخه شناخته می شود. این دستگاه به صورت پیش فرض مجهز به نسخه سیزدهم اندروید و رابط کاربری MIUI 14 است.ردمی نوت 12 توربو در چین معرفی می شود. اما انتظار می رود با نام POCO F5 در بازارهای جهانی به دست کاربران برسد. البته پوکو F5 پس از عرضه نوت 12 توربو به سرعت به فروش نخواهد رسید! و آماده سازی این گوشی هوشمند کمی زمان می برد. سایت اینترنتی شیائومی در آخرین گزارش خود، ادعا می‌کند که POCO F5 قرار است در اوایل ماه می عرضه شود.

شیائومی ردمی نوت 12 توربو گواهینامه 3C را دریافت کرد

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. نظر شما در مورد Redmi Note 12 Turbo چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا