اخبار فناوری

رتبه DxO باتری Galaxy S21 Exynos مشخص شده است: بهتر از S21 Ultra!

Galaxy S21 یکی از پرچمداران گوشی های سامسونگ در سال جاری بوده است. این گوشی در حال حاضر ارزان ترین عضو از سری Galaxy S21 است. دنباله DxOMARK که امروز نظرات متعددی ارسال کرد ، تست باتری Galaxy S21 را نیز انتخاب کرد. برای بررسی رتبه DxO باتری نسخه Galaxy S21 Exynos با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی اس

گوشی های هوشمند Galaxy s21 در اوایل سال جاری ، ارزان ترین عضو از سری Galaxy S21 شد. این گوشی یکی از محبوب ترین دستگاه های سامسونگ در کلاس خود است.

سامسونگ گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس با طراحی جدید و قیمت کمتر رسما معرفی شدند

مجموعه DxOMARK، در اقدامی جدید ، کارایی باتری و سرعت شارژ این گوشی رده بالا را آزمایش و بررسی کرده است. امتیاز DxO باتری Exynos Galaxy S21 می تواند بسیار بالا باشد. با این حال ، بهتر است نگاهی به انتخاب مشخصات این گوشی بیندازید:

– صفحه نمایش 6.7 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن Full HD + و نرخ تازه سازی 2 هرتز

– پشتیبانی از شارژر 35 وات

– باتری 4.7 میلی آمپر ساعتی

تراشه Exynos 2100 با لیتوگرافی 5 نانومتری

– نسخه تست شده دارای 2 گیگابایت رم و 2 گیگابایت حافظه داخلی بود.

نسخه باتری Galaxy S21 Exynos طبقه بندی DxO

نسخه باتری Galaxy S21 Exynos طبقه بندی DxO

Galaxy S21 دارای صفحه نمایش کوچکتر و ظرفیت باتری کمتری نسبت به خواهران و برادران خود است. اما آیا این گوشی می تواند عمر باتری خوبی را برای کاربران فراهم کند؟ خوب ، اجازه دهید با نمره کلی این گوشی شروع کنیم. امتیاز DxO باتری Galaxy S21 Exynos برابر است ؟؟ شرقی این نمره نسبتاً بالا و قابل قبول است. به این ترتیب ، نمره کلی سیستم باتری گوشی بهتر از گلکسی S21 Ultra و iPhone ١٢ Mini است! اما باز هم عملکرد بهتری نسبت به گلکسی A52 5G سامسونگ دارد. در نتیجه این گوشی توانست رتبه دوم را در کلاس خود به خود اختصاص دهد. در رتبه بندی کلی DxOMARK برای بخش باتری ، این گوشی همچنین رتبه 23 را از آن خود کرد.

حالا بیایید وارد جزئیات شویم. اول ، اجازه دهید با عمر باتری شروع کنیم. این تلفن ، نمره 50 در این بخش برنده شد با توجه به آزمایشات DxOMARK در این بخش ، نسخه Galaxy S21 Exynos قادر بود از وزنه های سنگین ، متوسط ​​و سبک تا تقریباً استفاده کند. ٢٩ ، 46 و 65 ساعت هوشیار بمانید. به همین ترتیب ، در تصویر زیر می توانید مقایسه عمر باتری Exynos Galaxy S21 ، Xiaomi Mi 11 و Oppo Find X3 Neo را مشاهده کنید.

Galaxy S21 (آبی) را با Xiaomi Mi ١١ (زرد) و Oppo Find X3 Neo (سبز) مقایسه کنید

مقایسه عملکرد باتری Galaxy S21 (آبی) با Xiaomi Mi ز (زرد) و Oppo Find X3 Neo (سبز)

دوام این گوشی در حالت آماده به کار نیز بسیار خوب است. وارد قسمت سرعت شارژ می شویم. جایی که Galaxy S21 با شارژر داخل جعبه عرضه نمی شود. برای شارژ این گوشی ، باید جداگانه یک شارژر 25 واتی خریداری کنید. به همین ترتیب ، شارژر بی سیم این گوشی با توان 25 وات جداگانه از تلفن به فروش می رسد. در آزمایش های DxOMARK ، شارژرهای سیمی و بی سیم با نیم ساعت زمان ، تا ظرفیت باتری Galaxy S21 55 و درصد بار انجام می دهند.

این دستگاه را تا 3 درصد با شارژر سیمی شارژ کنید 40 دقیقه و با شارژر بی سیم ، تا دقیقه دوام می آورد. در پایان ، به ترتیب تقریبا .6 و 150 دقیقه شارژ کامل Galaxy S21 برای شارژرهای سیمی و بی سیم زمان می برد.

یک مسئله مهم در گوشی های دارای تراشه Exynos بخش بهینه سازی است. Galaxy S21 Exynos Edition موفق شده است توجه 35 در قسمت بهینه سازی جالب است بدانید که این یادداشت فقط در مورد Xiaomi Mi 11 است 46 شرقی! بنابراین ، نسخه Galaxy S21 Exynos کمی بهتر از Xiaomi Mi 11 است.

نقاط ضعف و قوت نسخه Galaxy S Ex Exynos از نظر باتری و سیستم شارژ

Galaxy S21 Exynos فراتر از انتظار ما ظاهر شد. این گوشی توانست عملکرد بهتری نسبت به Galaxy S21 Ultra از خود نشان دهد. این تلفن دارای نقاط قوت مانند بهینه سازی بالا و پشتیبانی از شارژ بی سیم (!) است. اما مسائلی مانند سرعت پایین شارژ و ظرفیت کم باتری ، گوشی را در سطح پایین تری قرار می دهد.

نظر شما در مورد Galaxy S21 Exynos باتری DxO note چیست؟ چه انتظاری از این گوشی داشتید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا