اخبار فناوری

راه حل مشکل عدم پشتیبانی ویندوز 11 از چاپگرهای قدیمی چیست؟ !

با هر ساخت، زمانی که نسخه جدیدی از نرم افزار یا سخت افزار منتشر می شود، محصولات قدیمی به تدریج از چرخه پشتیبانی خارج می شوند تا شرکت ها بتوانند روی محصولات جدیدتر تمرکز کنند. اما گاهی اوقات برخی از کاربران از سخت افزار قدیمی مانند چاپگرها استفاده می کنند. شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که راه حل عدم پشتیبانی ویندوز 11 از چاپگرهای قدیمی چیست؟ ! با مایفون مگ برای حل این مشکل با ما همراه باشید!

راه حل مشکل عدم پشتیبانی ویندوز 11 از چاپگرهای قدیمی چیست؟ !

بر اساس گزارش ها، یک شبیه ساز اصلی در لینوکس می تواند به صاحبان چاپگرهای قدیمی کمک کند تا چرخه عمر محصول خود را افزایش دهند. اگر هنوز از یک چاپگر قدیمی استفاده می کنید که ده سال پیش باید آن را رها می کردید و اکنون با مشکل عدم پشتیبانی از آن مواجه هستید، پروژه OpenPrinting ممکن است خبرهای خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

کاربران اکنون می توانند چاپگرهایی را که توسط نسخه های جدیدتر ویندوز پشتیبانی نمی شوند، با اجرای شبیه ساز Windows Subsystem for Linux در ترکیب با نرم افزار Open Printing پروژه اجرا کنند. با توجه به طرفداران وفادار خود، لینوکس از طیف وسیعی از سخت افزارهای قدیمی پشتیبانی می کند که ویندوز مدت هاست پشتیبانی از آنها را متوقف کرده است، به عنوان مثال، سیستم چاپ متن باز مبتنی بر لینوکس CUPS، که اپل در سال 2020 آن را متوقف کرد.

چگونه می توانم از این ویژگی استفاده کنم؟

راه حل مشکل عدم پشتیبانی ویندوز 11 از چاپگرهای قدیمی
در گزارشی که در ابتدا توسط The Register منتشر شد، Till Kamppeter، یک توسعه دهنده با چندین دهه تجربه پلتفرم لینوکس، مدیر فعلی OpenPrinting و یک پیمانکار Canonical، نحوه کار این فرآیند را توضیح داد. ابتدا باید بررسی کنید که آیا ویندوز 11 و نسخه فعلی WSL را نصب کرده اید یا خیر. همچنین باید بررسی کنید که آیا چاپگر شما واقعاً دیگر توسط ویندوز پشتیبانی نمی‌شود یا فقط مشکلات تشخیص دستگاه دیگر دارد.

می توانید این کار را با رفتن به «تنظیمات» > «بلوتوث و دستگاه ها» > «چاپگرها و اسکنرها» انجام دهید. اگر دستگاه کار می کند، نیازی به ادامه این آموزش ندارید. اگر نه، پس از آن باید برنامه اوبونتو را از فروشگاه ویندوز نصب کنید، سپس در صورت نیاز usb bridge را نصب کنید، سپس برنامه avahi-daemon و چاپگر را در اوبونتو تحت WSL نصب کنید.

راه حل مشکل عدم پشتیبانی ویندوز 11 از چاپگرهای قدیمی

با توجه رادار فنیاگر هنوز در مورد نحوه عملکرد این فرآیند شک دارید، می توانید برای درک بهتر به راهنمای کاربر مراجعه کنید OpenPrinting استفاده کنید. این آموزش در چند سال گذشته برای طرفداران شبیه ساز لینوکس مفید بوده است. پلتفرم لینوکس اوبونتو یکی از محبوب ترین توزیع های لینوس است که با استفاده از زیرسیستم ویندوز برای لینوکس 2 تحت ویندوز 11 آینده اجرا می شود.

مطابق با یک پروژه آزمایشی و معیار جدید، تطبیق عملکرد توزیع بر روی سخت‌افزار قدیمی‌تر، همیشه یکی از اولویت‌های اصلی آن بوده است. نظر شما کاربران مایفون مگ در مورد این اصلاح برای ویندوز 11 که از چاپگرهای قدیمی پشتیبانی نمی کند چیست؟ آیا این را مفید دیدید ؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا