اخبار فناوری

رابط کاربری Funtouch OS 13 Vivo مبتنی بر اندروید 13 به طور رسمی معرفی شد + دستگاه های دریافت کننده

شرکت چینی Vivo همیشه گوشی‌های هوشمند خود را با دو رابط کاربری مختلف عرضه می‌کند: OriginOS Ocean در چین و Funtouch در جهان. امروز Vivo به طور رسمی از رابط کاربری خود رونمایی کرد FuntouchOS 13 بر اساس اندروید 13، تایید کرده است که دستگاه های خارجی خود به زودی نسخه جدید را دریافت خواهند کرد. لیست واجد شرایط شامل بیش از 50 دستگاه از برندهای vivo و iQOO است.

رابط کاربری Funtouch OS 13 Vivo

پیشرفت‌های عمده در نسخه جدید شامل پین کردن برنامه برای جلوگیری از تماشای برنامه‌ها توسط دیگران، کنترل پیشرفته از طریق iManager و حلقه تثبیت‌کننده جدید در منظره یاب هنگام عکس‌برداری است.

FunTouch راه‌های دیگری را برای سفارشی‌سازی صفحه اصلی، از جمله نمادهایی برای مطابقت با پس‌زمینه، ارائه می‌کند. منوی تنظیمات به لطف ویژگی Monochrome Icon می تواند تک رنگ باشد، که یک به روز رسانی خوب برای کسانی است که ظاهر ساده را ترجیح می دهند.

قابلیت پین کردن اپلیکیشن تنها یکی از پیشرفت های امنیتی است. کاربران همچنین می توانند عکس های خاصی را از دستگاه های خود مخفی کنند. این یک گزینه از طریق منوی سه نقطه برنامه گالری است.

رابط کاربری Funtouch OS 13 Vivo

رابط کاربری Funtouch OS 13 Vivo

برنامه iManager راه حل خود vivo برای داشتن تمام کنترل های تلفن شما در یک مکان است. با Funtouch 13، نظارت بر زمان استفاده از برنامه و تجربه کاربر بسیار آسان تر است.

این حالت برنامه های فشرده CPU را با یک کلیک می بندد و اکنون می تواند سرعت برنامه های فعال را کاهش داده و فرکانس CPU را بر اساس قابلیت های خنک کننده گوشی تنظیم کند.

ویرایش ویدیو اکنون به شما امکان می‌دهد صدا را در حین ویرایش قسمت‌های خاص بی‌صدا کنید، که این پیشرفت بزرگی است، به خصوص در عصر ویدیوهای TikTok و Reelss.

ویرایش عکس اکنون می تواند در منظره یاب انجام شود. با کنترل بیشتر بر روی روشنایی، کنتراست و نوردهی، در حالی که هر حالت به صورت عمودی بین +100 و -100 می رود.

ما همچنین یک نقشه راه از vivo و iQOO دریافت کردیم. این نسخه بتا Funtouch 13 است، اما نسخه پایدارتر نیز به زودی در دسترس خواهد بود. در اینجا لیست کامل دستگاه‌های واجد شرایط دریافت رابط کاربری مبتنی بر Android 13 آمده است:

نظر شما در مورد رابط کاربری Funtouch OS 13 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا