اخبار فناوری

رئیس جدید سامسونگ الکترونیکس معرفی شد: لی جائه یونگ، نوه موسس شرکت

شرکت سامسونگ او امروز رسما اعلام کرد که لی جائه یونگ، نوه موسس این شرکت، به عنوان مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس منصوب شده است. هیئت مدیره این شرکت به توصیه رئیس فعلی کیم هان جو این انتصاب را تایید کرد. این سمت به مدت دو سال پس از مرگ لی کان هی، رئیس سابق شرکت، خالی بود.

انتصاب لی جائه یونگ به عنوان رئیس جدید سامسونگ

هیئت مدیره گروه سامسونگ گفت که این شرکت به مسئولیت پذیری و ثبات تجاری بیشتر در طول عدم اطمینان فعلی جهانی نیاز دارد. برخی گزارش ها ادعا کردند که سخنرانی اصلی لی جائه یونگ در تاریخ 1 نوامبر برگزار خواهد شد، اما شرکت کره ای اعلام کرد که مراسم یا سخنرانی اصلی برگزار نخواهد شد.

لی جائه یونگ، پسر لی کان هی و نوه بنیانگذار سامسونگ، لی بیونگ چول، ده سال پیش به عنوان معاون سامسونگ الکترونیکس منصوب شد. با این حال او در چند سال گذشته درگیر پرونده های مختلف قضایی بوده است. او دو بار به اتهام فساد مالی و کلاهبرداری روانه زندان شد. با این حال، رئیس جمهور کره جنوبی بخشیده شد و قبل از پایان دوره زندان آزاد شد.

انتصاب لی جائه یونگ به عنوان رئیس جدید سامسونگ

انتصاب لی جائه یونگ به عنوان رئیس جدید سامسونگ

در اوایل این هفته، سامسونگ مراسم یادبودی را برای درگذشت لی کان هی برگزار کرد، مردی که سامسونگ را از یک سازنده قراردادی به غول لوازم الکترونیکی مصرفی امروز تبدیل کرد. او پس از یک حمله قلبی در سال 2014 در بیمارستان بستری شد و در سال 2020 درگذشت. در مراسم یادبود او، صدها تن از مدیران فعلی و سابق سامسونگ شرکت کردند.

لی جائه یونگ گفت که صدای کارمندان جوان سامسونگ را شنیده و می‌خواهد شرکتش انعطاف‌پذیر باشد تا فرهنگ کار بتواند تکامل یابد و بهترین را در کارمندان خود به نمایش بگذارد. این شرکت با رقابت شدید برندهای چینی و اپل در لوازم الکترونیکی مصرفی و TSMC در تولید نیمه هادی روبروست.

نظر شما درباره انتصاب لی جائه یونگ به عنوان رئیس جدید سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا