اخبار فناوری

دکمه ویرایش توییت به زودی برای همه رایگان خواهد بود

طی چند روز گذشته اخبار زیادی در توییتر منتشر شده است. تاکنون شنیده ایم که ماسک عنوان «مدیرعامل» این شرکت را به خود اختصاص داده و به سرعت تغییراتی را در افراد و محصولاتش ایجاد کرده است. شاید چشمگیرترین تغییری که شایعه شده است، افزایش قیمت 19.99 دلار توییتر زمانی آبی بود که بعداً رسماً اعلام شد که این افزایش در حقیقت بوده است 8 دلار در ماه شرق. با این حال، تغییرات دیگری ممکن است به زودی برای توییتر اعلام شود. زیرا طبق گزارشی جدید، امکان ویرایش توییت ها ممکن است به صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار گیرد.

دکمه ویرایش رایگان توییت

به گفته کیسی نیوتن از سکو، به نظر می رسد توییتر روی برنامه هایی کار می کند که ویرایش توییت ها را بدون نیاز به اشتراک توییتر آبی در دسترس همه قرار دهند. این سرویس در حال حاضر 4.99 دلار قیمت دارد و همانطور که قبلاً ذکر شد، می تواند تا 8 دلار در ماه افزایش یابد. علاوه بر این، این خروجی همچنین گزارش می دهد که ممکن است یک برنامه 99 دلاری در سال برای Twitter Blue وجود داشته باشد که اگر حساب کنید به 8.25 دلار در ماه می رسد.

این قیمت تقریباً مطابق با وعده ماسک برای دریافت 8 دلار در ماه برای این سرویس است، که می تواند نشان دهد که او در اولین توییت خود درباره قیمت گذاری جدید Blue Twitter در مورد یک برنامه سالانه صحبت می کند. البته در حال حاضر این فقط حدس و گمان است زیرا هیچ یک از این موارد به طور رسمی اعلام نشده است.

دکمه ویرایش رایگان توییت

دکمه ویرایش رایگان توییت

از نظر ظاهری همه چیز در این شبکه اجتماعی روز به روز تغییر می کند. اما، اگر ویرایش توییت‌ها به صورت رایگان در دسترس همه کاربران قرار گیرد، کاربران پلتفرم احتمالاً به ویژگی‌ای که سال‌ها منتظر آن بوده‌اند دسترسی خواهند داشت. در بیشتر موارد، به نظر می رسد که نگرانی زیادی در مورد تغییرات قریب الوقوع وجود دارد، اما تا زمانی که تمام جزئیات مشخص شود، فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

نظر شما در مورد رایگان شدن دکمه ویرایش توییت برای همه کاربران توییتر چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا