اخبار فناوری

دو نمونه ی اولیه ی آیفون های تاشو تست داخلی برای مقاومت را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

نمونه ی اولیه ی آیفون های تاشو تست داخلی برای مقاومت را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

دو نمونه ی اولیه ی آیفون های تاشو تست داخلی برای مقاومت را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

سامسونگ و برخی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند دیگر قبل از اپل گوشی های هوشمند تاشو را معرفی کرده بودند و نامشان در لیست گوشی های هوشمند تاشو ثبت شده است. گلکسی Z Fold 2 گوشی ارتقا یافته ی سامسونگ یکی از بهترین گوشی های هوشمند تاشوی فعلی در بازار می باشد که در حال حاضر رقیب چندانی هم ندارد. از سویی دیگر در این بخش ،اپل از دیگر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند تاشو عقب افتاده است. به هرحال، به نظر می رسد که اپل در حال پژوهش روی روش خودش می باشد تا آیفون تاشوی اپل را معرفی کند. بر طبق آخرین اطلاعات دو نمونه ی اولیه ی آیفون های تاشو تست داخلی برای مقاومت را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

دو نمونه ی اولیه ی آیفون های تاشو در حالی که از دو مکانیزم متفاوت برخوردار هستند، تست داخلی برای مقاومت را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

طبق گزارشات، اپل آزمایش های آیفون های تاشوی خودش را با مکانیزم لولایی (تاشو) به پایان رسانده است. دو نمونه ی اولیه ی آیفون های تاشو آزمون های مقاومت خود را در شرکت فاکسکان  در شنژن چین با موفقیت پشت سر گذاشتند. این اخبار توسط یک وب سایت تایوانی به نام Economic Daily News منتشر شده است. اولین آیفون تاشویی که مورد آزمایش قرار گرفت دارای مدلی با دو صفحه نمایش می باشد. در این مدل، دو صفحه نمایش به صورت جداگانه توسط یک لولا در وسط گوشی به یکدیگر متصل می شوند. اوایل ماه ژوئن 2020 جان پراسر تحلیلگر و افشاگر سرشناس دنیای فناوری اخبار مشابهی منتشر کرد و اظهار داشت که صفحه نمایش ها کاملاً پیوسته و بدون فاصله هستند.

همچنین شاهد یک ثبت اختراع مشابه از اپل بودیم که یک دستگاه با دو صفحه نمایش جدا از هم که با یک لولا به هم متصل شده بودند را در معرض نمایش قرار داده بود. به طوری که نمونه ی اولیه ی آزمایش شده کاملاً شبیه به این مورد است. با روی هم قرار دادن پنل ها دستگاه به یک گوشی تاشوی واحد تبدیل می شود. اگرچه این آیفون تاشو با یک پنل انعطاف پذیر آیفونی نیست که ما در ذهن داریم، نمونه ی اولیه به عنوان آیفون تاشو نام گذاری شده است.

دومین نمونه ی آیفون تاشو دارای یک طرح صدفی می باشد که بسیار شبیه به گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ یا موتورازر لنووو می باشد. برخلاف نمونه ی اولیه ی قبلی، نمونه ی آیفون صدفی شکل از یک پنل OLED انعطاف پذیر از سامسونگ استفاده می کند. گزارش های قبلی عنوان کرده اند که اپل شمار زیادی صفحه نمایش های تاشو را در اوایل سال 2020 از سامسونگ سفارش داده است.

در این برهه از زمان، قابل توصیف نیست که این لولاها از چه مکانیزمی استفاده می کنند ویا آیا هر دو نمونه ی اولیه ی آیفون تاشو از یک مکانیزم مشترک استفاده می کنند یا نه. نمونه های اولیه که تست می شوند گوشی های هوشمند واقعی با بخش داخلی نیستند بلکه بیشتر نمونه هایی با بخش داخلی کم یا تقریباً بدون بخش داخلی هستند. نمونه های اولیه فقط برای ازمایش مقاومت سیستم لولا طراحی شده اند. اپل هنوز مشخص نکرده است که از کدام دو نمونه ی اولیه استفاده خواهد کرد. توجه داشته باشید که اپل فقط روی یکی از دو نمونه ی اولیه کار می کند و آن را توسعه می دهد. همچنین طبق یکی از جدیدترین ویدیوهای جان پراسر که اظهار می دارد دو نمونه ی اولیه آزمون مقاومت را با موفقیت پشت سر گذاشته اند .

با توجه به تعداد اختراعات ثبت شده توسط شرکت اپل برای این فناوری پیش بینی یک آیفون تاشو در آینده توسط این شرکت امر بدیهی نیست. به هرحال، توجه داشته باشید که تاریخ عرضه ی این گوشی هنوز اعلام نشده است. هرچند وب سایت UDN پیش بینی کرده است که آیفون تاشو تا سال 2022 یا 2023 وارد بازار نخواهد شد. ما جزئیات بیشتری را در مورد این موضوع به اشتراک خواهیم گذاشت. بنابراین با ما همراه باشید. همچنین، آیا شما مایل هستید آیفون تاشو را ببینید؟ کدام طرح از دو نمونه ی اولیه را به دیگری ترجیح می دهید؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا