اخبار فناوری

دقت بیشتر در رجیستری مسافری تلفن های همراه

طراحی رجیستری به خصوص در بحث رجیستری موبایل به یک موضوع تبدیل شده است. یادداشت ثبت نام مسافر به این صورت است که اگر مسافری با گوشی تلفن همراه ثبت نشده وارد ایران شود، می تواند تلفن همراه خود را در شبکه تلفن همراه ایران ثبت کرده و آن را قابل استفاده کند. این روش برای واردات شاید کمی سودآورتر و برای مدل های گرانتر از سقف واردات استفاده می شد. اکنون دقت بیشتری را در آن رعایت کنید ثبت نام مسافر در تلفن همراه هستند. بنابراین واقعا می تواند بر تعداد واردات مسافر تاثیر بگذارد و قیمت گوشی را در بازار افزایش دهد.

ثبت نام مسافر در تلفن همراه

طبق آخرین اطلاعیه ثبت نام مسافر سیار، پرداخت ورودیه سیار از امروز فقط با کارت اعتباری به نام مسافر و حداکثر تا یک ماه ممکن است.

پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه های بانکی نیازمند رمز دوم می باشد. در غیر این صورت کارت اعتباری به نام مسافر (به ویژه کودکان یا خارجی ها) امکان ثبت نام را نخواهند داشت.

هم مسافرانی که از گمرک خارج می شوند راهی برای ثبت تلفن مسافری ندارند. این بدان معناست که حتی اگر پاسپورت شخصی را داشته باشید که یک ماه در سفر بوده است، نمی توانید تلفن همراه خود را در آنجا ثبت کنید.

سیستم همتا رجیستری

سیستم همتا رجیستری

بدیهی است با این محدودیت های جدید برای رجیستری تلفن همراه به روش مسافری، شاهد کاهش واردات از این طریق خواهیم بود و تاثیر قطعی بر قیمت برخی گوشی های تلفن همراه خواهد داشت.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این تصمیم درستی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا