اخبار فناوری

دستیار Google در پیکسل 7 نحوه صحبت کردن شما را یاد می گیرد تا درخواست های شما را بهتر درک کند

دستیارهای صوتی موجود در گوشی های هوشمند به ما اجازه می دهند تا تجربه کاربری بهتری از استفاده از آنها داشته باشیم. هر سال که می گذرد، این دستیاران هوشمندتر از همیشه می شوند. اکنون به نظر می رسد که دستیار صوتی گوگل در پیکسل 7 در حال یادگیری نحوه صحبت شما برای درک بهتر درخواست های شما است. با مایفون مگ بیا

دستیار Google در پیکسل 7 نحوه صحبت کردن شما را یاد می گیرد تا درخواست های شما را بهتر درک کند

اگر Google Assistant سؤالی را که می‌پرسید یا وظیفه‌ای را که می‌خواهید انجام دهید متوجه نمی‌شود، به احتمال زیاد پاسخ درست را دریافت نکرده‌اید. این تقریباً یک تمرین ثابت است که شما پاسخی را که نیاز دارید یا عملی را که می خواهید دریافت نمی کنید. البته، شما همیشه می توانید سوال یا وظیفه خود را تایپ کنید، اما اکثر کاربران ترجیح می دهند از صدای خود به جای انگشتان خود استفاده کنند.

به گفته 9to5Google، یک صفحه پشتیبانی گوگل اطلاعاتی در مورد تشخیص صدای شخصی برای دستیار صوتی این شرکت منتشر کرده است که فقط در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در دسترس است. این ویژگی تعاملات صوتی شما با Google Assistant را به صورت ایمن در دستگاه شما ضبط می کند تا بتوانید کلمات و عباراتی را که برایتان مهم هستند یاد بگیرید. این موضوع شامل اختصاراتی است که ممکن است اغلب از آنها استفاده کنید.

دستیار صوتی گوگل در پیکسل 7

گوگل می گوید با فعال شدن این ویژگی، دستیار صوتی از تعاملات شما برای یادگیری و بهبود در طول زمان و در همه زمینه ها استفاده می کند. وقتی با Google Assistant تعامل دارید، تشخیص صدای شخصی به دستیار کمک می‌کند تا با گذشت زمان هوشمندتر و کاربردی‌تر شود. این فعل و انفعالات شامل صدا، متن شناسایی شده و هرگونه اصلاحی است که در درخواست های صوتی و تایپ شده انجام می دهید.

با تشخیص شخصی گفتار، دستیار شما به طور مداوم در طول زمان یاد می‌گیرد و با نحوه صحبت شما سازگار می‌شود. اگرچه این ویژگی به طور پیش فرض فعال است، اما می توانید آن را غیرفعال کنید. با این کار تمام تعاملاتی که با Google Assistant داشته اید (تا این لحظه در دستگاه شما ذخیره شده است) حذف می شود.

دستیار صوتی گوگل در پیکسل 7

با توجه PhoneArenaبرای غیرفعال کردن تشخیص صدای شخصی‌شده در Pixel 7 و Pixel 7 Pro، باید بگویید «Hey Google, open Assistant settings» یا به Settings > Apps & Notifications > Assistant بروید. روی نمایش همه تنظیمات دستیار، سپس شما و سپس تشخیص صدایتان ضربه بزنید. از صفحه بعدی می توانید ویژگی تشخیص صدای شخصی را فعال یا غیرفعال کنید.

گوگل می‌گوید غیرفعال کردن این ویژگی بر نحوه جمع‌آوری، ذخیره یا استفاده از داده‌های شما در تنظیمات دیگر مانند ورودی صوتی دستیار در Gboard، فعالیت صوتی و صوتی، تطبیق صدا، نتایج شخصی، بهبود دستیار از یادگیری فدرال، بهبود Gboard تأثیر نمی‌گذارد. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در این مورد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا