اخبار فناوری

درایور جدید انویدیا با پشتیبانی از ویندوز 11 و فناوری DLSS برای 28 بازی جدید منتشر شد

انویدیا به تازگی یک درایور گرافیکی جدید با پشتیبانی از DLSS یا “Machine Learning Sampling” برای 28 بازی و سازگار با سیستم عامل های ویندوز 10 و ویندوز 11 منتشر کرده است. با این حساب ، تعداد کل بازی هایی که از DLSS پشتیبانی می کنند به بیش از 100 می رسد.

به گفته انویدیا ، فناوری DLSS نمایش بازی های با وضوح پایین را بهبود می بخشد تا نرخ فریم روان تری داشته باشد بدون اینکه کیفیت تصویر را به شدت کاهش دهد. اکثر بازیهای سازگار با DLSS از این ویژگی با افزونه DLSS for Unreal Engine 4 استفاده می کنند. این افزونه افزودن DLSS به بازیهای خود را برای توسعه دهندگان آسان می کند.

Alan Wake Remastered ماه آینده با پشتیبانی از DLSS منتشر می شود و گفته می شود که در حالت 4K دو برابر بهتر از قبل عمل می کند. همه GPU های GeForce RTX با DLSS فعال می توانند در بالاترین تنظیمات در حالت 4K به 60 فریم در ثانیه برسند. به عبارت دیگر ، پردازنده هایی مانند RTX 2080 Ti به طور متوسط ​​از 70 فریم بر ثانیه به 120 فریم بر ثانیه می رسند.

Industria ، که در 30 سپتامبر (8 اکتبر) منتشر می شود ، از DLSS نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، Nvidia DLAA یا فناوری “یادگیری ماشینی ضد چربی” در سرورهای آزمایشی Elder Scrolls Online فعال می شود. DLAA برای افرادی با ظرفیت حافظه GPU بالا طراحی شده است که کیفیت تصویر برتر را می خواهند. این فناوری مشابه DLSS است ، اما به جای بهبود عملکرد دستگاه ، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد.

درایوری که انویدیا امروز منتشر کرد از ویندوز 11 نیز پشتیبانی می کند و بهینه سازی هایی را برای Deathloop ، Diablo II: Resurrected ، Far Cry 6 ، Hot Wheels Unleashed ، New World و World War Z: Aftermath ارائه می دهد. برای بارگیری این درایور ، فقط به وب سایت Nvidia مراجعه کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا